احتمال تعطیلی مدارس در این 7 شهر

به گزارش مجله فیروزی، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی افزایش آلودگی هوا به سطح بسیار ناسالم در 7 شهر از جمله تهران از بارش باران و برف در بعضی منطقه ها اطلاع داد.

احتمال تعطیلی مدارس در این 7 شهر

خبرنگاران: به گزارش تسنیم، بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در بیشتر منطقه ها کشور جو آرام و پایداری مستقر است که باعث افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای تهران، کرج و اصفهان می گردد.

امروز در ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در بعدازظهر افزایش ابر و رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید روی می دهد.

روز سه شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در غرب سواحل به ویژه گیلان و بعضی منطقه ها اردبیل بارش پیش بینی شده است. ضمن این که در منطقه های از آذربایجان غربی نیز رگبار باران همراه با وزش باد روی می دهد.

روز چهارشنبه علاوه بر منطقه ها ذکر شده در شرق سواحل دریای خزر بارش پیش بینی می گردد. طی این دور روز بارش های شبانه در منطقه ها سردسیر به صورت برف است.

توصیف سامانه: تداوم پایداری جو همراه با افزایش انباشت آلاینده های جوی

زمان آغاز: صبح شنبه 1402/09/11

زمان سرانجام: اواخر وقت دوشنبه 1402/09/13

نوع مخاطره: تشدید کاهش کیفیت هوا

منطقه اثر:

شنبه 1402/09/11: تهران، کرج، اصفهان، اراک، مشهد.

یک شنبه 1402/09/12: تهران، کرج، اصفهان، اراک، مشهد، قم، تبریز.

دوشنبه 1402/09/13: تهران، کرج، اصفهان، اراک، مشهد، قم.

اثر مخاطره: افزایش شاخص های آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش کیفیت وضع هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) به ویژه در منطقه ها پرتردد تا حد بسیار ناسالم.

توصیه: کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه ها، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده ها تا حد بسیار ناسالم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 آذر 1402 بروزرسانی: 11 آذر 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2127

به "احتمال تعطیلی مدارس در این 7 شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعطیلی مدارس در این 7 شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید