شروع عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان

به گزارش مجله فیروزی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از شروع عملیات اجرایی تکمیل کمپینگ گردشگری روستای جعفرآباد گرگان با اعتبار 2500 میلیون ریال اطلاع داد.

شروع عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ ابراهیم کریمی با اعلام این خبر اضافه نمود: عملیات اجرایی ساماندهی و تکمیل کمپینگ روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان با اعتبار2500 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی با حضور مقصودلو ناظر پروژه و نماینده اداره کل میراث فرهنگی بعنوان کارفرما و آلوستانی دهیار روستای جعفرآباد بعنوان دستگاه بهره بردار و یاسر قندهاری مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و پیمانکار پروژه درروستای جعفرآباد گرگان شروع شد.

کریمی به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره نمود و اضافه نمود: در عملیات اجرایی این فاز 2 عدد آلاچیق ، مبلمان بتنی طرح چوب، کفسازی و محوطه سازی کمپینگ پیش بینی شده است.

او در ادامه اضافه نمود: این اداره کل در سال گذشته اقدام به احداث یک باب سرویس بهداشتی 4 چشمه و محوطه سازی اطراف آن با اعتبار 1000 میلیون ریال نموده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در انتها ابراز امیدواری کرد در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 73

به "شروع عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی تکمیل زیر ساخت های گردشگری روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید