آغاز مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از 14 مردادماه

به گزارش مجله فیروزی، طبق اعلام سازمان سنجش، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 از 14 مرداد می توانند نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کرونا اقدام کنند.

آغاز مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از 14 مردادماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 کشور در نوبت صبح روز های پنجشنبه 16 مرداد ماه، جمعه 17 مرداد ماه و شنبه 18 مرداد ماه سال 1399 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

آغاز توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون از 13 مرداد

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 13 مرداد 99 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان لازم است براساس تعیینات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و تعیینات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است؛ لذا داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت سازمان سنجش آموزش کشور پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون رشته های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه 18 مرداد 99 است. آدرس حوزه های رفع نقص در سایت سازمان سنجش درج شده است.

الزام تکمیل فرم خوداظهاری برای همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 99

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آن ها از تاریخ 2 مرداد 99 به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز پنجشنبه 9 مرداد تا روز جمعه 10 مرداد 99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهر های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه شنبه 14 مرداد 99 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 966

به "آغاز مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از 14 مردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از 14 مردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید