آل نعمه: تیم فعلی نفت در حد حضور در آسیا نیست، به مسئولان باشگاه گفتم هر چه شما بگویید قبول می کنم

به گزارش مجله فیروزی، مدافع تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که این تیم برای حضور لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت گردد.

آل نعمه: تیم فعلی نفت در حد حضور در آسیا نیست، به مسئولان باشگاه گفتم هر چه شما بگویید قبول می کنم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

احمد آل نعمه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص دلایلش برای ماندن در نفت تهران گفت: من جلساتی را با آقای درخشان و مسئولان باشگاه نفت برگزار کردم و در نهایت در این تیم ماندنی شدم. برای فصل جدید هم بحثی در خصوص مبلغ قرارداد نداشتم و گفتم که هر چه شما بگویید قبول می کنم. با این حال باید بگویم برای من دریافت طلب هایم مهم بود و قرار شد باشگاه طلب مرا پرداخت کند. امیدوارم هر چه زودتر مطالباتم پرداخت گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفت با این شرایط می تواند در لیگ قهرمانان آسیا پیروز گردد؟، تأکید کرد: تیم فعلی نفت درحد حضور در آسیا نیست. به هر حال این تیم با مسائل زیادی لیگ را آغاز کرد و باید این مسائل هرچه زودتر رفع گردد. از حالا صحبت کردن در خصوص آسیا زود است و مطمئناً تیم به مرور زمان شرایط بهتری پیدا خواهد نمود و بازیکنان جدید هم به تیم اضافه خواهند شد. امیدوارم که بتوانیم برای ادامه بازی ها تیم خوبی داشته باشیم و در سه جام به خوبی بجنگیم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران راجع به حضور محسن بنگر و محمد نصرتی در این تیم و رقابتش با آنها گفت: بنگر و نصرتی مدافعان با تجربه و بین المللی هستند. امیدوارم که همه ما عملکرد خوبی در خط دفاعی نفت تهران داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 554

به "آل نعمه: تیم فعلی نفت در حد حضور در آسیا نیست، به مسئولان باشگاه گفتم هر چه شما بگویید قبول می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل نعمه: تیم فعلی نفت در حد حضور در آسیا نیست، به مسئولان باشگاه گفتم هر چه شما بگویید قبول می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید