آمار مبتلایان به کرونا در ژاپن تنها قله کوه یخی است

به گزارش مجله فیروزی، همزمان که متخصصان کارآیی رویکرد ژاپن برای مقابله با ویروس کرونا را به چالش می کشند، نگرانی های فزاینده ای وجود دارد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور خیلی بیشتر از آنچه باشد که گزارش شده است.

آمار مبتلایان به کرونا در ژاپن تنها قله کوه یخی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری سی ان ان گزارش داد ژاپن به دلیل نحوه مدیریت خود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بویژه در رابطه با کشتی تفریحی پرنس دیاموند مورد توجه گسترده بین المللی قرار گرفته است.

سی ان ان با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان در کره جنوبی به صورت قابل توجهی به شش هزار نفر رسیده است که به دلیل آزمایش های گسترده از مردم است، نوشت: اما دولت ژاپن می گوید ظرفیت آزمایش 3800 نفر را در روز دارد ولی تنها 8111 نفر را از چهارم مارس (14 اسفند) مورد آزمایش قرار داده است.

بنابر آمارهای وزارت بهداشت ژاپن در روز چهارشنبه 33 مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است که بیشترین تعداد در یک روز از زمان شیوع این ویروس محسوب می شود. کل تعداد کسانی که ابتلای آنها به ویروس کرونا در ژاپن ثبت شده 1023 نفر است که 706 نفر مربوط به کشتی تفریحی دیاموند می شود.

ماشیرو کامی مدیر اجرایی موسسه تحقیقات پزشکی ژاپن به سی ان ان گفته این آمار فقط نوک کوه یخی است.

منتقدان شینزو آبه را متهم می کنند که برگزاری المپیک تابستانی بر امنیت ملی ترجیح می دهد بویژه اینکه ژاپن در مراحل اولیه شروع مرزهای خود را نبست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 683

به "آمار مبتلایان به کرونا در ژاپن تنها قله کوه یخی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در ژاپن تنها قله کوه یخی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید