امارات برای دستگیری دختر محمد بن راشد اف.بی.آی را فریب داد

به گزارش مجله فیروزی، این شاهزاده به رغم قطع ارتباطات از سوی کاپیتان این کشتی، چند بار به ارسال پست و حذف آنها در اینستاگرام پرداخته و علاوه بر آن هم از یک حساب ایمیل یاهو استفاده نموده است.

امارات برای دستگیری دختر محمد بن راشد اف.بی.آی را فریب داد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بر اساس یک گزارش نو، اف.بی.آی به محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات متحده عربی برای اجرای دسیسه سال 2018 به منظور ربودن دختر خودش یاری نموده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه مدیاآی.تی.ای، این اتفاق زمانی رخ داد که شاهزاده لطیفه - با نام کامل شیخه لطیفه بنت محمد آل مکتوم - کوشش کرد تا از قلمرو پدر میلیاردر خود فرار کند و مسافت 20 مایلی را با جت اسکی و قایق تفریحی به سمت یک کشتی آمریکایی در سواحل عمان با این برنامه که خواهان پناهندگی آمریکا گردد طی کرد.

اما هشت روز بعد این کشتی مورد حمله گروهی از کماندوها نهاده شد که اقدام به دستگیر کردن این شاهزاده و بازگرداندن پنهانی او به امارات کردند.

بر اساس گزارش یو.اس.ای تودی، اف.بی.آی نقشی اساسی در این حمله به وسیله ارائه کردن داده های مکانی لازم برای پیدا کردن این شاهزاده به ربایندگانش ایفا نموده است.

بر اساس گزارش این نشریه، این شاهزاده به رغم قطع ارتباطات از سوی کاپیتان این کشتی، چند بار به ارسال پست و حذف آنها در اینستاگرام پرداخته و علاوه بر آن هم از یک حساب ایمیل یاهو استفاده نموده است.

داده های مکانی مربوط به این رخدادها نزد شرکت KVH واقع در رودآیلند که به ارائه خدمات اینترنت این کشتی پرداخته ارسال شده اند.

منابع به یو.اس.ای تودی گفتند، امارات به اف.بی.آی اطلاع داده که این شاهزاده ربوده شده است. تعیین نشده که آیا این اداره از پروتکل های مناسب - که یک احضاریه را الزامی می سازند - به منظور دستیابی به داده های مکانی قبل از تحویل آنها پیروی نموده یا خیر.یکی از منابع گفت: اف.بی.آی واقعا معتقد بود که این یک پرونده آدم ربایی است و آمریکا دارد به موفقیت آن یاری می نماید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1536

به "امارات برای دستگیری دختر محمد بن راشد اف.بی.آی را فریب داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات برای دستگیری دختر محمد بن راشد اف.بی.آی را فریب داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید