امی: واریز تنها 150 میلیون تومان برای پروژه بین المللی شدن پژوهشگاه هوافضا

به گزارش مجله فیروزی، رئیس پژوهشگاه هوافضا گفت: نزدیک به 150 میلیون تومان به پژوهشگاه هوافضا برای اجرایی شدن برنامه های بین المللی سازی پرداخت شد اما به دلیل تحریم ها پرداخت اقساط بعدی به تعویق افتاد و هنوز خبری از پرداخت آنها نیست.

امی: واریز تنها 150 میلیون تومان برای پروژه بین المللی شدن پژوهشگاه هوافضا

فتح الله امی رئیس پژوهشگاه هوافضا در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به برنامه های این پژوهشگاه برای بین المللی شدن شرح داد: یکی از مواردی که در این پژوهشگاه به جدیت دنبال می گردد موضوع ارتقای پژوهشگاه هوافضا به سطح بین المللی است.

وی گفت: در این راستا ستادی برای ارتقای 5 پژوهشگاه تشکیل شد و بنا شد به صورت هر ساله مبالغی برای اجرای برنامه های پژوهشگاه ها به آنها پرداخت گردد.

واریز تنها 150 میلیون تومان برای پروژه بین المللی شدن پژوهشگاه هوافضا

رئیس پژوهشگاه هوافضا در ادامه بیان نمود: بخشی از بودجه ای که برای پژوهشگاه در نظر گرفته شده بود پرداخت شد ولی اقساط بعدی آن به دلیل مسائل مالی پرداخت نشد.

وی در سرانجام اعلام کرد: نزدیک به 150 میلیون تومان به پژوهشگاه هوافضا برای اجرایی شدن برنامه های بین المللی سازی پرداخت شد اما به دلیل تحریم ها پرداخت اقساط بعدی به تعویق افتاد و هنوز خبری درباره پرداخت آنها نیست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 396

به "امی: واریز تنها 150 میلیون تومان برای پروژه بین المللی شدن پژوهشگاه هوافضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امی: واریز تنها 150 میلیون تومان برای پروژه بین المللی شدن پژوهشگاه هوافضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید