بار ترافیک تهران - کرج کاهش می یابد

به گزارش مجله فیروزی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه وبودجه گفت: پروژه همت قبل از شروع سال 99 افتتاح می گردد و با افتتاح این آزادراه شاهد کاهش بار ترافیک تهران - کرج خواهیم بود.

بار ترافیک تهران - کرج کاهش می یابد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت گفت: با افتتاح این پروژه مسائل ترافیکی بین تهران و کرج در استان البرز حل خواهد شد.

وی افزود: تا به امروز مسافران در محدوده تهران - کرج ساعت ها با ترافیک سنگین روبرو شده و برای آنان خستگی ایجاد می شد اما با افتتاح آزادراه همت این مشکل حل خواهد شد ضمن آن که گشایش خط یک آزادراه تهران - شمال به کاهش بار ترافیکی بین تهران و کرج یاری کرد و اکنون افتتاح ادامه آزادراه شهید همت در تکمیل خط یک آزادراه تهران - شمال برای روان سازی بیشتر ترافیک انجام می گردد.

معاون رئیس جمهوری گفت: قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح گردد اما با کوشش شبانه روزی مجریان باوجود بارش های زمستانی و مسائل ناشی از بیماری کرونا، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای سرانجامی خود رسیده و دوشنبه هفته آینده (26 اسفند) عملیات عمرانی این آزادراه سرانجام می یابد و بهره برداری خواهد شد.

نوبخت تأکید کرد که کوشش فرزندان ملت ایران در عرصه سازندگی در این شرایط و برهه حساس ستودنی است چراکه در شرایطی که دنیا و ایران درگیر یک ویروس است، کار و کوشش بی وقفه ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 704

به "بار ترافیک تهران - کرج کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بار ترافیک تهران - کرج کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید