بازدید نمایندگان فیفا از گیت ورود بانوان به استادیوم آزادی

به گزارش مجله فیروزی، نمایندگان فیفا ضمن جلسه با وزیر ورزش به همران رئیس فدارسیون فوتبال از گیت ورود بانوان به استادیوم آزادی بازدید کردند.

بازدید نمایندگان فیفا از گیت ورود بانوان به استادیوم آزادی

به گزارش ایرنا، هیات اعزامی فیفا به ایران، در شروع ورود به کشور با حضور در وزارت ورزش و جوانان، ضمن جلسه با مسوولان این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال، درباره نحوه حضور زنان در استادیوم آزادی بحث و گفتگو کردند. این هیات سپس به اتفاق رییس فدراسیون فوتبال به استادیوم آزادی رفتند و از گیت های ورودی زنان و جایگاهی که فدراسیون برای این قشر در استادیوم در نظر گرفته است بازدید کردند.

در این بازدید نماینده فیفا تاکید نمود ما به قوانین داخلی تمام کشورهای عضو فدراسیون جهانی فوتبال احترام می گذاریم و هدف از این سفر اطمینان از فراهم بودن مقدمات حضور بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج و سایر دیدارهای بین المللی است.

در این دیدار فدراسیون فوتبال به نمایندگان فیفا اطمینان داد مقدمات حضور زنان علاقه مند به فوتبال در بازی ایران و کامبوج فراهم است و زنان ایرانی به زودی برای تماشای دیدارهای فوتبال به استادیوم ها می روند.

بنا به اعلام مسوولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج زنان به صورت رسمی به استادیوم خواهند رفت. این بازی در تاریخ هجدهم مهرماه برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 269

به "بازدید نمایندگان فیفا از گیت ورود بانوان به استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید نمایندگان فیفا از گیت ورود بانوان به استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید