آنالیز درگیری قره باغ در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران : سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: کمیسیون امنیت ملی درگیری ارمنستان و جمهوری آذربایجان را با دستگاه دیپلماسی و امنیتی بیشتر آنالیز می نمایند.

آنالیز درگیری قره باغ در کمیسیون امنیت ملی

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره محتوای جلسه امروز عصر این کمیسیون گفت: بنده گزارشی از سفر هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی به مناطق مرزی استان اردبیل و استان آذربایجان شرقی جهت آنالیز ابعاد مختلف درگیری های قره باغ ارائه کردم. با توجه به ابعاد مختلف درگیری ارمنستان و جمهوری آذربایجان، کمیته روابط خارجی کمیسیون مکلف شد که در پیگیری این موضوع، جلسه ای را با دعوت از دستگاه های ذیربط، از جمله مسئولان وزارت امور خارجه و امنیتی برگزار کند.

او ادامه داد: در بخش دیگر نشست، مسئول هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به منطقه چابهار، گزارش اولیه این سفر را ارائه داد و مقرر شد نظر های تکمیلی دریافت گردد.

عمویی در خاتمه اطلاع داد: نمایندگان کمیسیون در نشست امروز، آیین نامه داخلی کمیسیون را مصوب کردند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1041

به "آنالیز درگیری قره باغ در کمیسیون امنیت ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز درگیری قره باغ در کمیسیون امنیت ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید