بسته حمایتی دولت برای بعضی آسیب دیدگان مالی کرونا

به گزارش مجله فیروزی، دولت برای افرادی که شغل خاصی ندارند بسته حمایتی در نظر گرفته است. وی گفت تا کنون 1500 میلیارد تومان در بخش تجهیزات بیمارستانی و مقابله با کرونا هزینه شده است.

بسته حمایتی دولت برای بعضی آسیب دیدگان مالی کرونا

به گزارش خبرنگاران، رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به آسیب ها و تبعات بیماری کرونا در کشور گفت دولت بسته حمایتی برای اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه اختصاص داده است.

دکتر محمدباقر نوبخت امروز پنجشنبه، 22 اسفند در گفت وگو با ایرنا گفت: براین اساس کسانی را که شغل خاصی برای تامین درآمد ثابت ندارند، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی شده اند که تا خاتمه اسفندماه جاری یک بسته حمایتی اختصاص یافته و به آنان مبالغی پرداخت خواهیم کرد.

  • کرونا و بیکاری کارگران
  • از موشک باران شهری تا کرونای کشوری؛ آثار عمیقی که باقی خواهد ماند
  • کرونا رفتنی است؛ تبعاتش را دریابیم

وی ادامه داد: برای کسانی که مشاغلی داشتند و اکنون دچار مشکل شده اند با سازوکارهای تعریف شده، تسهیلات کم بهره با دوره تنفسی سه ماهه پیش بینی شده است.

نوبخت بیان داشت: کوشش دولت براین است که با همه تنگناهای بودجه ای که دشمنان خبیث ملت ایران در این شرایط خاص تحمیل نموده اند به مردم و بیماران یاری گردد.

وی در مورد اقدامات انجام گرفته برای پیشگیری و مهار کرونا در کشور گفت: اکنون به دستور رییس جمهوری اقداماتی در حال اجرا است، تامین اعتبار برای ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه های علوم پزشکی کشور از جمله این اقدامات است.

نوبخت بیان داشت: همچنین تجهیز بیمارستان ها با هدف درمان و مهار کرونا از برنامه های اجرایی است، هفته گذشته 530 میلیارد تومان اعتبار به عنوان تنخواه در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا نهاده شد. همچنین 400 میلیارد تومان در اختیار ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اختصاص یافت که در مجموع تا به امروز یک هزارو 350 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

معاون رییس جمهوری گفت: دشمنان خبیث ملت ایران در این شرایط که بیماری کرونا مشکلاتی برای دنیا و ایران به وجود آورده، حاضر نیستند از فشار تحریم ها بکاهند و حتی با سخت دلی بر میزان تحریم ها افزوده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 700

به "بسته حمایتی دولت برای بعضی آسیب دیدگان مالی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایتی دولت برای بعضی آسیب دیدگان مالی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید