تخصیص اعتبار برای مبارزه با ملخ ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله فیروزی، رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون از محل اعتبارات استانی برای مبارزه و پایش ملخ های صحرایی 200 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

تخصیص اعتبار برای مبارزه با ملخ ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران، الیاس تاج الدینی در جمع خبرنگاران اضافه نمود: مقرر شده است که در راستای مبارزه با این آفت 100 میلیون تومان دیگر نیز اختصاص یابد. همچنین اختصاص 260 میلیون تومان اعتبار برای مبارزه با این آفت نیز در برنامه وزارت جهاد کشاورزی است.

وی اظهار کرد: با پیگیری های اجرا شده برای مبارزه با ملخ های صحرایی، سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری 800 کیلوگرم سم در اختیار این استان قرار داده است. همچنین استان اصفهان نیز برای مبارزه و پایش ملخ ها، تجهیزات مورد احتیاج را در اختیار استان قرار دادند.

رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: تاکنون 68 هزار هکتار از مراتع و اراضی استان مورد پایش قرار گرفته و پایش به صورت روزانه انجام می گردد.

تاج الدینی توضیح داد: همچنین مبارزه با ملخ های صحرایی نیز در چهار هزار و 605 هکتار از اراضی و مراتع استان انجام شد و با آنالیز های اجرا شده احتمال حمله ملخ های صحرایی به تمام نقاط استان، کم است.

وی اضافه نمود: هم اکنون در مناطق پشت کوه باشت، لیشتر و باباکلان به طور همزمان مبارزه با ملخ های صحرایی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 96

به "تخصیص اعتبار برای مبارزه با ملخ ها در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار برای مبارزه با ملخ ها در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید