تصمیمات یک طرفه دولت بدون توجه به نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا

به گزارش مجله فیروزی، با توجه به شرایط فعلی و آنچه که از وزیر بهداشت و مسئولیت پذیری وی در ایام مدیریت و کنترل کرونا دیده شده، مشخصا باید امیدوار بود که شخص سعید نمکی قصد و موضع استعفا ندارد و به دنبال حل اختلافات و مسائل است تا شرایط مدیریت کرونا دوباره به روز های اولیه بازنگردد.

تصمیمات یک طرفه دولت بدون توجه به نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ چند روزی است که اخباری از مبنی بر اختلاف نظر میان وزیر بهداشت و رئیس جمهور استعفای اجباری سعید نمکی وزیر بهداشت در رسانه ها منتشر می شود.

این اختلاف نظر ها از 15فروردین ماه و نامه وزیر بهداشت نمایان شد. نامه ای که در آن وزیر بهداشت خطاب به رئیس جمهور نوشت: متأسفانه ناگهان اخیرا بدون اطلاع ستاد، نامه ای توسط قائم مقام محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت (سرپرست کنونی و وزارت صمت) به کلیه استان ها ابلاغ شده که عملا دستور العمل اداری برای بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب و کار تلقی می شود که این شیوه با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.

و حالا که با وجود دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی، اما طرح ترافیک پس از بلاتکلیفی های بلند مدت و لغو های شبانه بالاخره 17خردادماه مجدد برگزار شد.

شنیده های خبرنگاران حاکی از آن است که درگیری و اختلاف میان وزارت بهداشت و دولت فنی و تخصصی است. با توجه به آنکه در روز های اخیر تعداد فوت شدگان بر اثر ویروس سه رقمی شده است و وزارت بهداشت بیش از پیش نیاز به اختیار در تصمیم گیری دارد با این حساب، اما صحبت ها و تصمیمات اخیر در هیات دولت از جمله بازگشایی مدارس، حضوری برگزار شدن امتحانات و اجرای طرح ترافیک نشان از تک روی و تصمیمات یک طرفه دولت بدون توجه به نظرات کارشناسی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

با این حساب، اما با توجه به شرایط فعلی و آنچه که از وزیر بهداشت و مسئولیت پذیری وی در ایام مدیریت و کنترل کرونا دیده شده، مشخصا باید امیدوار بود که شخص سعید نمکی قصد و موضع استعفا ندارد و به دنبال حل اختلافات و مسائل است تا شرایط مدیریت کرونا دوباره به روز های اولیه بازنشود.

قطعا این هیاهوی رسانه های که خبر استعفای او را منتشر میکند از استعفای وزیر و بازی با جان انسان ها منفعت می برد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 944

به "تصمیمات یک طرفه دولت بدون توجه به نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات یک طرفه دولت بدون توجه به نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید