تمدید پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع، ثبت نام 25 هزار متقاضی

به گزارش مجله فیروزی، مدیرکل نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به تمدید مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه تا 29 بهمن ماه تمدید، از ثبت نام 25 هزار متقاضی در این دوره ها اطلاع داد.

تمدید پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع، ثبت نام 25 هزار متقاضی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اسرافیل علاء مدیرکل نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره تمدید مجدد دوره های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه، گفت: برودت هوا و ایام دهه مبارک فجر را در پیش داشتیم و از همه مهمتر اینکه کل کشور درگیر مسائل سیاسی و انتخاباتی است که این باعث شد بعضی از متقضایان فرصت کافی برای ثبت نام پیدا نکنند.

وی اضافه نمود: با تمهیداتی که اندیشیده شد از سازمان سنجش درخواست کردیم که دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید گردد که بر این اساس متقضایان می توانند 28 و 29 بهمن ماه ثبت نام خود را در سایت سنجش انجام دهند.

مدیرکل نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی اضافه نمود: در حال حاضر حدود 25 هزار متقاضی ثبت نام نموده اند که حدود 11 هزار نفر در مقطع کارشناسی و 14 هزار نفر در مقطع کاردانی ثبت نام نموده اند.

وی گفت: کوشش نموده ایم تمدید ثبت نام تا آخر هفته صورت بپذیرد ولی به دلیل محدودیت های سایت سازمان سنجش فقط 28 و 29 بهمن ماه تمدید شد که اگر مجدداً تاریخ تمدید اضافه گردد به اطلاع دوستان خواهیم رساند و امیدواریم در این دو روز ثبت نام نهایی گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 661

به "تمدید پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع، ثبت نام 25 هزار متقاضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع، ثبت نام 25 هزار متقاضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید