جزئیات صحنه جنجالی نیمه اول استقلال - تراکتور، استقلالی ها: پنالتی بود!

به گزارش مجله فیروزی، استقلالی ها در 30 دقیقه ابتدایی ملاقات با تراکتور معتقد بودند که یک پنالتی دوباره از داور طلبکار شده اند.

جزئیات صحنه جنجالی نیمه اول استقلال - تراکتور، استقلالی ها: پنالتی بود!

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که 33 دقیقه از آغاز ملاقات تیم های استقلال و تراکتور سپری شده بود بار دیگر یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تراکتور مدیران باشگاه استقلال را به واکنش واداشت.

کانال رسمی باشگاه استقلال که به صورت همزمان اتفاقات بازی را منعکس می نماید درباره صحنه برخورد توپ به دست میلاد فخرالدینی مدافع تیم تراکتورسازی نوشت: صحنه برخورد توپ به دست میلاد فخرالدینی از دید داور پنهان ماند.

بلافاصله پس از این اتفاق کانال ها و صفحات هواداری استقلال با اشاره به اتفاقات داوری در ملاقات مقابل آلومینیوم اراک به این موضوع پرداخته و معتقد بودند داوری پیغام حیدری همانند دیگر داوران هفته های اخیر برای استقلال درست نبوده است.

در صحنه مورد نظر وقتی فخرالدینی در 18 قدم توپ را از مقابل پای قایدی می گیرد برای اینکه زمین نخورد دستش را روی توپ می گذارد.

تصویر این صحنه جنجالی را در زیر ببینید:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1537

به "جزئیات صحنه جنجالی نیمه اول استقلال - تراکتور، استقلالی ها: پنالتی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات صحنه جنجالی نیمه اول استقلال - تراکتور، استقلالی ها: پنالتی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید