حرفی از تعطیلی لیگ برتر زده نشده است

به گزارش مجله فیروزی، مهرزاد خلیلیان در باره تاریخ آغاز احتمالی تمرینات گفت: این موضوع به اندازه خود کرونا غیر قابل پیش بینی است و بستگی به شرایط کشور دارد. مثلا چند روزی تعداد فوت شده ها به 66 نفر رسید و دوباره به به مرز 80 نفر برگشت، یا در برخی از شهرستان ها شرایط سفید بود ولی به یکباره بازهم بیمار در آن پیدا شد. تا وقتی کشور به یک شرایط کم خطر نرسد نمی گردد در این باره نظر داد.

حرفی از تعطیلی لیگ برتر زده نشده است

او در خصوص اینکه برآورد ها برای آغاز لیگ در تاریخ 20 اردیبهشت ماه است هم گفت: چنین چیزی نیست و این مسائل در حد برآورد است. به هرحال باشگاه ها پیگیر هستند و ممکن است مدیران سازمان لیگ پیش بینی های خودشان را بگویند. با این حال هنوز ستاد مبارزه با کرونا تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی در خصوص اینکه گفته می گردد ممکن است لیگ نوزدهم لغو گردد هم گفت: اول بگویم تاکید بر برگزاری لیگ است و این را هم بگویم تا حالا در جلسات پرتعداد حرفی از تعطیلی لیگ زده نشده است. چیزی معین نیست ولی کوشش و اراده همه ارکان برای از سر گیری بازی های لیگ است. وزارت ورزش هم دنبال سلامت ورزشکاران است و هم فوتبال.

خلیلیان در خاتمه گفت: خیلی ها می گویند لیگ آرژانتین، فرانسه و هلند تعطیل شد و ما هم این کار کنیم در حالی که شرایط ما با این کشورها فرق دارد و ما باید شرایط جامعه خود را بسنجیم. ضمن اینکه لیگ هایی مثل عربستان، امارات و کره جنوبی هم قصد آغاز بازی ها را دارند. مطمئنا ستاد مبارزه با کرونا تصمیم خوبی در این باره می گیرد و با شرایط خوب لیگ را به اتمام می رساند.

منبع: ورزش 3

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 827

به "حرفی از تعطیلی لیگ برتر زده نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرفی از تعطیلی لیگ برتر زده نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید