حلقه گمشده در بردهای پرسپولیس، فرمول موفقیت کالدرون تعیین شد

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خودش را برای دیدار مقابل ماشین سازی تبریز آماده می نماید که پیش بینی ترکیب این تیم با توجه به تغییراتی که در هفته های گذشته داشته است کمی سخت است.

حلقه گمشده در بردهای پرسپولیس، فرمول موفقیت کالدرون تعیین شد

کادر فنی پرسپولیس تا کنون به 21 نفر از بازیکنان خود در طول پنج بازی فرصت بازی کردن داده است که نشان از تغییرات متوالی بازیکنان اصلی سرخپوشان دارد.

گابریل کالدرون از زمان حضورش در این تیم تصمیم به تغییر سیستم بازی پرسپولیس گرفت تا بر خلاف برانکو ایوانکوویچ که دو هافبک دفاعی به کار می گرفت تنها یک نفر را برای تخریب بازی حریف و حفظ استحکام دفاع تیمش به کار ببرد. وظیفه ای که روی دوش احمد نوراللهی است تا او عقب تر از مهدی ترابی، وحید امیری و سیامک نعمتی بازی کند.

نگاهی به آمار سه برد پرسپولیس از پنج بازی ابتدایی این تیم نشان می دهد که سرخ ها تمام پیروزی های خود را در نیمه دوم کسب کردند. تیمی که با سه گل زده، آمار بسیار پایینی در گلزنی داشته اما صد درصد همین گل ها را زمانی به ثمر رسانده است که این تیم دارای هافبک بازیساز تخصصی داشته است.

نکته ای که به نظر می رسد کالدرون خیلی به آن معتقد نیست و می خواهد از وحید امیری یا مهدی ترابی در این پست استفاده کند.

پرسپولیس با حضور هافبک بازیساز آمار پاس های صحیحش نیز بیشتر بوده است. آنها بطور میانگین در بازی های خود دقت 75 درصدی در پاس دادن داشته اند که بخش قابل توجهی از آن را بازیکنان خط میانی برای پرسپولیس ثبت نموده اند.

کالدرون در دو دیداری که مقابل تراکتور و سپاهان مغلوب شد بشار رسن را در نیمه دوم برای پر کردن فضای خالی میانه میدان وارد زمین کرد اما او بر خلاف گذشته نتوانست نبض بازی را بگیرد و موجب پیروزی سرخ ها گردد.

با این حال آمار پرسپولیس با کالدرون نشان می دهد فرمول موفقیت سرخ ها در هر بازی، حضور هافبک تخصصی در پست بازیساز است تا این تیم به رستگاری برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 295

به "حلقه گمشده در بردهای پرسپولیس، فرمول موفقیت کالدرون تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه گمشده در بردهای پرسپولیس، فرمول موفقیت کالدرون تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید