خبرنگاران آمار فوتی های کرونا در چین به پایین ترین حد رسید

به گزارش مجله فیروزی، پکن- خبرنگاران- کمیسیون ملی بهداشت چین آمار جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در این کشور را 17 نفر گفت که کمترین رقم از نظر تعداد فوتی ها از ابتدای شیوع کرونا محسوب می شود.

خبرنگاران آمار فوتی های کرونا در چین به پایین ترین حد رسید

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران کمیسیون ملی بهداشت چین روز سه شنبه بیان نمود از تعداد 17 فوتی 24 ساعت گذشته 16 نفر آنها در شهر ووهان و یک نفر هم در استان هوبی که ووهان در آن واقع است ثبت شده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را 19 نفر بیان نمود که 17 نفر آنها در ووهان کانون شیوع ویروس کرونا مبتلا شده اند از دو نفر دیگر هم یکی از آنها از انگلیس به پکن برگشته و نفر دیگر هم یک دانشجوی چینی است که از اسپانیا به این کشور برگشته است.

امروز برای سومین روز مستمر تعداد فوتی ها و مبتلایان به بیماری ویروس کرونا در خارج از استان هوبی به صفر رسیده است.

با این حال رقم کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به 80 هزار و 754 نفر و شمار مبتلایان هم به سه هزار و 136 تن رسیده است.

قرنطینه شهرها و مناطق پر خطر، تعطیلی ادارات، مدارس، کارخانه و اماکن عمومی، بررسی ورود و خروج افراد از نظر دمای بدن و قرنطینه 14 روزه کسانی که از شهرهای پرخطر و یا کشورهای دیگر به چین بر می گردند از جمله اقداماتی است که باعث کاهش و کنترل تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 693

به "خبرنگاران آمار فوتی های کرونا در چین به پایین ترین حد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار فوتی های کرونا در چین به پایین ترین حد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید