خبرنگاران بدنسازی از کرونا آسیب دید

به گزارش مجله فیروزی، کیش- خبرنگاران-رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش بدنسازی با این جامعه آماری از کرونا آسیب زیادی دید.

خبرنگاران بدنسازی از کرونا آسیب دید

به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی فروردین در حاشیه شانزدهمین دوره مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور در کیش گفت: از رئیس فدراسیون بدنسازی تشکر می کنم که در شرایط کرونایی رقابت ها را با رعایت پروتکل برگزار کرد و این موضوع نویدبخش روزهای خوبی برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام است .

وی اضافه نمود: از شب گذشته که وارد جزیره زیبای کیش شدیم برای خود من هم جالب بود که استقبال خوبی از این رقابت ها در فضای مجازی انجام شده بود و این اتفاق خوبی است. امیدوارم هرچه سریع تر کرونا از بین برود تا بتوانیم این مسابقات را با حضور تماشاگران و طرفداران برگزار کنیم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی توضیح داد: یکی دیگر از جذابیت های این مسابقات برگزاری آن در رده های مختلف سنی است. پیش از این با چنین دقتی ورزش بدنسازی را دنبال نکرده بودم اما از روز برگزاری انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به این دلیل که این ورزش جامعه زیادی از افراد را شامل می گردد به آن توجه ویژه ای کردم.

فروردین ادامه داد: وظیفه داریم به جز پیگیری و حمایت بیشتر خودمان را به ورزش بدنسازی بیشتر نزدیک کنیم. این رشته از چند جهت برای ما حائز اهمیت است که ابتدا همگانی بودن و سپس بعد قهرمانی آن است. بدنسازی می تواند اشتغالزایی زیادی ایجاد کند. هرچند از شرایط کرونایی آسیب دیده و دولت و مجلس باید تدابیری بیندیشند تا قسمتی از این خسارات جبران گردد.

وی اضافه نمود: البته تسهیلاتی را برای یاری به بدنسازی در نظر گرفته و مصوب کردیم آنها در اختیار باشگاه های بدنسازی قرار بگیرد. باید از این رشته حمایت کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1343

به "خبرنگاران بدنسازی از کرونا آسیب دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بدنسازی از کرونا آسیب دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید