خبرنگاران رییس جمهوری ایتالیا خواهان تصمیمات جدی اروپا در برابر کرونا شد

به گزارش مجله فیروزی، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری ایتالیا شامگاه روز آدینه در پیامی هشدار آمیز گفت که اروپا باید تصمیمات جدی و جدیدی را برای مقابله با تهدید ناشی از ویروس کرونا اتخاذ کند.

خبرنگاران رییس جمهوری ایتالیا خواهان تصمیمات جدی اروپا در برابر کرونا شد

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش رویترز، سرخیو متارلا در برنامه تلویزیونی خطاب به مردم ایتالیا گفت: رهبران اتحادیه اروپا باید قبل از اینکه دیر گردد واکنش نشان دهند.

سخنان رییس جمهوری ایتالیا پس از آن صورت گرفت که رهبران اتحادیه اروپا روز آدینه نتوانستند در خصوص یک رویکرد مشترک برای مقابله با تشدید پیامدهای اقتصادی ویروس همه گیری کرونا توافق نمایند.

متارلا اضافه نمود: ابتکارات جدید برای غلبه بر روش های قدیمی که اکنون با واقعیت شرایط چشمگیر قاره ما ارتباط ندارند، بسیار حیاتی است.

وی اظهار امیدواری کرد که همه به طور جدی تهدیدی را که اروپا با آن روبرو است ، کاملاً درک نمایند.

رییس جمهوری ایتالیا که به طور معمول کم در محافل عمومی حضور پیدا می نماید، بانک مرکزی اروپا و کمیسیون اروپا را بخاطر پاسخ آن ها به بحران کرونا ستود و گفت که آن ها تصمیمات مهم و مثبت اقتصادی و اقتصادی گرفته اند.

دومنیکو آرکوری کمیسر اورژانس ایتالیا آدینه شب گفت که شمار جان باختگان ناشی از کرونا در این کشور به 9 هزار و 135 نفر رسیده است.

همچنین براساس این گزارش، با مثبت اعلام شدن تست 5 هزار و 909 نفر دیگر در ایتالیا، مجموع مبتلایان به کووید-19 در این کشور به 86 هزار و 498 نفر رسیده است.

با حساب این مبتلایان، ایتالیا پس از آمریکا که دارای 93 هزار و 329 مبتلا به کروناست، به دومین کشور دارای بیشترین شمار مبتلا به کرونا تبدیل شد و در این زمینه از چین پیشی گرفت.

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت دنیای، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به 556 هزار و 291 نفر رسید. از این تعداد 25 هزار و239 نفر جان باخته و 128هزار و 717 نفر نیز بهبود پیدا نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 735

به "خبرنگاران رییس جمهوری ایتالیا خواهان تصمیمات جدی اروپا در برابر کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس جمهوری ایتالیا خواهان تصمیمات جدی اروپا در برابر کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید