خبرنگاران سرمربی شهرداری بم: بازیکنانم برای صعود کوشش زیادی کردند

به گزارش مجله فیروزی، اصفهان-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: بازیکنانم در ملاقات با ذوب آهن اصفهان برای صعود به مرحله بعدی لیگ برتر همه کوشش خود را کردند و توانستند از فرصت های خود برای گلزنی بهترین استفاده را ببرند.

خبرنگاران سرمربی شهرداری بم: بازیکنانم برای صعود کوشش زیادی کردند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، مرضیه جعفری عصر سه شنبه بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران اضافه نمود: در گروه سختی در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور قرار داشتیم و توانستیم این بازی را با پیروزی به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه در این گروه تیم های ذوب آهن و سپاهان نیز عملکرد خوبی داشتند، اضافه نمود: در گروه الف این رقابت ها، همه تیم ها از کیفیت بالایی برخوردار بودند.

وی اضافه نمود: در اول فصل جاری بدلیل اینکه تمرینات خود دیر آغاز کردیم نتایج مطلوبی را کسب نکردیم ولی هرچه پیش رفتیم بازیکنان کم کم خود را پیدا کردند.

وی توضیح داد: در ملاقات امروز، بازیکنان برای کسب پیروزی و صعود به مرحله بعدی همه کوشش خود را انجام دادند و از فرصت های خود بهترین بهره را بردند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری با بیان اینکه تیم ذوب آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشت و به این تیم تبریک می گویم، اضافه نمود: در فوتبال باخت و بُرد وجود دارد و ذوب آهن در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی با ابراز خوشحالی از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ برتر بانوان اضافه نمود: ما برای پیروزی به اصفهان آمدیم و توانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و اگر این اتفاق برای ما رُخ نمی داد ذوب آهن در صورت پیروزی در این بازی صعود می کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان اینکه با برگزاری لیگ برتر در 2 گروه مخالف هستم، اضافه نمود: بعضی تیم ها فقط 2 ماه بازی کردند و حذف شدند، ولی بدلیل بیماری کرونا راهی دیگر نبود و امیدوارم این بیماری ریشه کن گردد تا لیگ برتر در سال آینده به روال قبلی برگردد.

وی بابیان اینکه حق ذوب آهن نیز صعود بود، اضافه نمود: مرحله بعدی لیگ بسیار حساس است و بازی های سختی در پیش داریم.

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه با نتیجه 2 بر یک از شهرداری بم مغلوب شد و از صعود به مرحله بعدی لیگ برتر بازماند.

از گروه الف لیگ برتر تیم های شهرداری بم و سپاهان اصفهان به مرحله بعدی صعود کردند.

لیگ برتر فوتبال در 2 گروه الف و ب برگزار می گردد و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1301

به "خبرنگاران سرمربی شهرداری بم: بازیکنانم برای صعود کوشش زیادی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی شهرداری بم: بازیکنانم برای صعود کوشش زیادی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید