خبرنگاران سرمربی فوتسال بانوان رهیاب تهران: هدف صعود به پلی آف است

به گزارش مجله فیروزی، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران گفت: هدف ما صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر است که برای دستیابی به این مهم کوشش خواهیم کرد.

خبرنگاران سرمربی فوتسال بانوان رهیاب تهران: هدف صعود به پلی آف است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، معصومه رضازاده پس از برتری پرگل تیمش مقابل هیات فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: هر 2 تیم بازی خوبی را ارائه دادند و جا دارد از بازیکنان جوان تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال اصفهان به خاطر بازی شجاعانه تا دقیقه آخر قدردانی کنم.

وی افزود: تیمی که گل های زیادی خورده ولی از ادامه کار دست نمی کشد جای تقدیر دارد.

وی توضیح داد: تیم فوتسال هیات فوتبال اصفهان بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد و امیدوارم در آینده بازی های بهتری به نمایش بگذارند و این تیم حمایت گردد.

سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران افزود: شرایط ما کمی سخت شد ولی برای صعود کوشش می کنیم و امیدواریم در روز سرانجامی همه چیز به سود تیم ما باشد.

رضازاده گفت: لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا با تاخیر در 2 گروه شروع شد و تیم ما در گرو سختی نهاده شد ولی برگزاری این رقابت ها جای تشکر دارد چون برای مربیان ، بازیکنان، و داوران درآمدزاست.

وی ابراز امیدواری کرد با کوشش بازیکنان تیمش بتواند به مرحله بعدی لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های هیات فوتبال اصفهان و رهیاب تهران از سری رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته نخست، امروز آدینه در استادیوم توانا اصفهان برگزار و در سرانجام تیم میزبان با نتیجه سنگین 10 بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1364

به "خبرنگاران سرمربی فوتسال بانوان رهیاب تهران: هدف صعود به پلی آف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی فوتسال بانوان رهیاب تهران: هدف صعود به پلی آف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید