خبرنگاران شکست کرونا با ماندن در خانه

به گزارش مجله فیروزی، تهران - خبرنگاران - یک رواندرمانگر گفت: کرونا شکست دادنی است به شرطی که مردم هشدار و توصیه های بهداشتی و پزشکی را جدی بگیرند و خود و خانواده را در برابر این ویروس قرنطینه نمایند، در غیر این صورت، مجبوریم در برابر آن زانو بزنیم.

خبرنگاران شکست کرونا با ماندن در خانه

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مهدی قاسمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به فرایند پرشتاب اشاعه ویروس کووید 19 در بین افراد جامعه، طبق دستورات اکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در سطح کشور، احتیاج است که مردم با پیوستن به پویش #در خانه می مانیم، ضمن تامین امنیت و سلامت خود از آلودگی به این بیماری، برای دیگر هموطنان نیز سلامتی را به ارمغان بیاورند.

وی گفت: برخورد با بیماری های واگیردار باید خیلی محتاطانه و منطقی باشد و بدور از هیجانات و ایجاد اضطراب و نگرانی صورت گیرد، و از طرفی نسبت به تفهیم قطعی و جدیت مردم در مقابله با جو ناامیدی و مبارزه با هرگونه بیماری های کشنده، اقدامات عملی انجام گردد.

این روانپزشک توضیح داد: مردم باید توصیه های پزشکی را در این چنین مواقع بسیار جدی گیرند و چنانچه مسئول و یا نهادهای اجرایی در این رابطه مردم را به ماندن در خانه تشویق می نمایند، موضع را بطور شفاف و بدور از هرگونه حاشیه برای هموطنان ترسیم نمایند که نه تنها قشر خاص بلکه عموم از این تصمیم گیری استقبال نمایند.

وی گفت: مهمترین کار در وضع کنونی و برای حفظ آرامش و امنیت روانی عموم جامعه کافی است فقط از هر خانواده یک نفر و در روزهای تعیین برای یک مرتبه جهت خرید ضروریات و مایحتاج زندگی به بیرون از خانه تردد کند و پس از خرید و یا انجام امور کاری که با دیگران در تماس بوده با ضدعفونی کردن وسایل خریده و همچنین استحمام ، نسبت به جلوگیری از انتقال ویروس اقدامات بهداشتی انجام گردد.

وی ادامه داد: کرونا شکست دادنی است به شرطی که مردم هشدار و توصیه های بهداشتی و پزشکی را جدی بگیرند و خود و خانواده را در برابر این ویروس، قرنطینه نمایند. در غیر این صورت، مجبوریم خواهیم بود در برابر کرونا، زانو بزنیم.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 20 هزار و 610 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و 556 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 7 هزار و 635 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 646

به "خبرنگاران شکست کرونا با ماندن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست کرونا با ماندن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید