خبرنگاران فرماندار همدان از ساماندهی میدان میوه و تره بار شهر خبر داد

به گزارش مجله فیروزی، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان با بیان اینکه شرایط میدان میوه و تره بار شهر بسیار نابسامان و زیبنده مرکز استان نیست، گفت: این مکان با همکاری و مشارکت غرفه دارن، شهرداری و دستگاه های متولی به زودی ساماندهی می شود.

خبرنگاران فرماندار همدان از ساماندهی میدان میوه و تره بار شهر خبر داد

به گزارش خبرنگاران، محمد علی محمدی روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مسائل میدان میوه و تره بار شهر همدان، افزود: احداث مرکز جدید عرضه میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است که اجرای کامل طرح و بهره برداری از آن ممکن است چند سالی طول بکشد.

وی گفت: برهمین اساس ضروری است شرایط میدان میوه و تره بار فعلی شهر همدان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و تامین رفاه شهروندان هرچه سریعتر ساماندهی و مسائل آن رفع شود.

او بی نظمی، مسائل ترافیکی و نقص ایمنی را از جمله مسائل این بازار برشمرد و گفت: میدان بار همدان دارای قدمتی چندین ساله است که به رغم فعالیت موثر در گذشته، به مرور زمان دچار مشکل شده است.

محمدی شرح داد: برای ساماندهی و رفع مسائل این مجموعه نیز اقدام موثری اجرا شده و همین امر منجر به شرایط نابسامان کنونی شده است.

فرماندار همدان با اشاره به تاکید جدی دادستانی برای رفع مسائل و ساماندهی این مرکز، افزود: طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار از سوی شهرداری همدان تهیه و در کارگروه کارشناسی ترافیک نیز تایید شده که پس از طی این مرحله در شورای متناظر استان باید تصویب و اجرایی شود.

وی، همکاری هیات امنا و غرفه داران میدان میوه و تره بار برای اجرای طرح ساماندهی را ضروری دانست و گفت: نگاه شهرداری به این موضوع به هیچ وجه درآمد زا نیست و صرفا بهره مندی مردم از خدمات مطلوب و رفع مسائل موجود مدنظر است.

محمدی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی مسوول به منظور اجرای طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار همدان شد و افزود: در همین ارتباط واحدهای صنفی میدان بار باید ظرف یک هفته نسبت به خرید انشعاب آب از شرکت آب و فاضلاب اقدام کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1328

به "خبرنگاران فرماندار همدان از ساماندهی میدان میوه و تره بار شهر خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار همدان از ساماندهی میدان میوه و تره بار شهر خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید