خبرنگاران 1700 عکس از نازیبایی های شهر بجنورد ثبت شد

به گزارش مجله فیروزی، بجنورد- خبرنگاران - مسوول مرکز سامانه 137 شهرداری بجنورد گفت: برای نخستین بار هزار و 700 قطعه عکس ارسالی شهروندان از نازیبایی ها و نابسامانی های شهری مرکز استان خراسان شمالی در این سامانه ثبت شد.

خبرنگاران 1700 عکس از نازیبایی های شهر بجنورد ثبت شد

به گزارش خبرنگاران لیدا انصاری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیران شهری از سامانه 137 شهرداری بجنورد، گفت: این تعداد عکس را شهروندان تیزبین و حساس در هشت ماهه امسال از اماکن و مناطق مختلف شهری گرفته و به سامانه 137 ارسال کرده اند.

وی افزود: این شهروندان با عضویت در سامانه 137 عکس هایی از مسائل و نابسامانی های شهری از محله و مناطق خود ثبت کرده اند تا برای رفع مشکل در اختیار مسوولان مربوطه قرار گیرد.

انصاری گفت: این مسائل از نگاه تیزبین شهروندان در خصوص خدمات شهری، فضای سبز، عمران، حمل و نقل و موضوعات مرتبط با حوزه شهرداری و خدمات شهری بوده است.

وی تاکید کرد: شهروندان می توانند با ارسال عدد 58 به شماره 1008317 اپلیکیشن 137 را دریافت کرده و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند تا امکان ثبت پیام به همراه عکس برای آنان فراهم شود.

به گفته وی با گسترش اینترنت و تلفن های هوشمند، زمینه برای انتقال عکس از مسائل حوزه شهری و کمک به مدیران خدمات شهری برای یافتن نواقص این حوزه وجود دارد.

انصاری افزود: یکی از مزایای این شیوه نسبت به تماس تلفنی این ست که شهروندان می توانند شرایط پیام خود را رصد و پیگیری کرده و به بایگانی پیام هایی که در سامانه 137 ثبت کرده اند دسترسی داشته باشند.

بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1177

به "خبرنگاران 1700 عکس از نازیبایی های شهر بجنورد ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1700 عکس از نازیبایی های شهر بجنورد ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید