خبرنگاران 2 تُن موادمخدر در همدان امحا شد

به گزارش مجله فیروزی، همدان- خبرنگاران- همزمان با آخرین روز هفته نیروی انتظامی 2 تن انواع موادمخدر با حضور مسوولان شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، حوزه انتظامی و قضایی در شهر همدان امحا شد.

خبرنگاران 2 تُن موادمخدر در همدان امحا شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری همدان روز شنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار خبرنگاران گفت: رهبر انقلاب اسلامی در جمع اعضای شورای اجتماعی اولویت دارترین آسیب اجتماعی را موضوع اعتیاد عنوان کردند.

یزدان آزرمی اضافه نمود: بسیاری از آسیب ها و بزهکاری ها نظیر سرقت، طلاق، بچه ها کار، زنان بدسرپرست و زندانی شدن ریشه در اعتیاد دارد بنابراین مبارزه با این پدیده شوم و معضل اعتیاد به طور مستمر در دستور کار مسوولان است.

وی اضافه نمود: نیمه نخست امسال حدود چهار تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که با وجود شرایط کرونایی، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته میزان کشفیات 29 درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری همدان گفت: همچنین از ابتدای امسال تا انتها شهریور پنج هزار و 185 قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد شناسایی و دستگیر شدند.

آذرمی درباره آمار معتادان متجاهر شرح داد: معتاد متجاهر بر اساس تعریف آن فرد معتاد بدون مکان، خانواده، کارتن خواب و طرد شده از سوی اعضای خانواده را شامل می گردد که شمار آنها در همدان بسیار اندک است.

وی اضافه نمود: اما از دید عموم مردم معتادانی هستند که دارای این ویژگی ها نبوده اما به علت تردد و جولان در محله ها و تفرجگاه ها، منظر شهری را نامناسب جلوه می دهند که از این افراد به عنوان معتاد تابلو یاد می گردد.

آذرمی با بیان اینکه 250 معتاد تابلو در همدان شناسایی شدند گفت: تمامی مناطق از لوث معتادان تابلو و متجاهر پاکسازی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1103

به "خبرنگاران 2 تُن موادمخدر در همدان امحا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 تُن موادمخدر در همدان امحا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید