خبرنگاران 66 درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه پیشرفته فاضلاب قرار گرفته است

به گزارش مجله فیروزی، ارومیه- خبرنگاران- مدیر شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : 66 درصد جمعیت 208 هزارنفری این شهر زیرپوشش شبکه فاضلاب قرار دارند که با اتمام پروژه توسعه امسال، جمعیت تحت پوشش به 70درصد می رسد.

خبرنگاران 66 درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه پیشرفته فاضلاب قرار گرفته است

یدالله سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: مجموع شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خوی 512 کیلومتر است که تا به امروز بیش از 347 کیلومتر آن اجرا شده و باقیمانده طرح نیز در سه سال آینده اجرا خواهد شد.

وی اعتبار اجرای پروژه های مربوط به فاضلاب خوی در سال جاری را 120 میلیارد ریال بیان نمود و ادامه داد: مدول سوم شبکه فاضلاب شهر خوی با ظرفیت 14 هزار و 500 متر مکعب در شبانه روز به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خوی اضافه کرد: بابهره برداری از این طرح، ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب خوی به بیش از 43 هزار متر مکعب در شبانه روز می رسد.

سلطانی با بیان اینکه طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب خوی با هدف ارتقای شاخص های بخش فاضلاب اجرا می شود، گفت: سال جاری، توسعه 18 کیلومتر از شبکه فاضلاب در دستور کار قرار گرفته است که تا به امروز بیش از 10 کیلومتر آن اجرا و آماده بهره برداری بوده و مابقی نیز در طول سال به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگاران طول شبکه فاضلاب در شهر خوی 317 هزار و 862 متر است؛ خوی دومین شهر پرجمعیت استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1170

به "خبرنگاران 66 درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه پیشرفته فاضلاب قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 66 درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه پیشرفته فاضلاب قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید