خنثی سازی طرح ترور مادورو در روز انتخابات ونزوئلا

به گزارش مجله فیروزی، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا از خنثی سازی طرح دولت کلمبیا برای ترور او در روز برگزاری انتخابات پارلمانی (یکشنبه، 16 آذر) اطلاع داد.

خنثی سازی طرح ترور مادورو در روز انتخابات ونزوئلا

با گذشت کمتر از یک هفته از انتخابات پارلمانی سرنوشت ساز ونزوئلا که سبب شد تا پس از پنج سال راهنمایی مجلس ملی توسط حزب مخالفان، اکثریت کرسی های این نهاد کلیدی به نمایندگان حزب سوسیالیست متحد تحت حمایت دولت این کشور اختصاص یابد، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا ساعاتی پیش، دولت کلمبیا را به طرح ریزی برای اقدام به ترور او در روز انتخابات (یکشنبه، 16 آذر) متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری افه، مادورو همچنین دیروز (سه شنبه) در نشستی مطبوعاتی در کاراکاس گفت، از یک منبع اطلاعاتی بسیار قابل اعتماد آگاه شدیم که دولت ایوان دوکه رئیس جمهوری کلمبیا در حال برنامه ریزی و تدارک حمله ای برای ترور من در روز انتخابات بودند.

وی در ادامه گفت: دوکه از مقر رسمی ریاست جمهوری کلمبیا در طراحی ترورم در روز انتخابات مشارکت داشت، این درست است و تدابیر لازم اتخاذ گشت.

لازم به ذکر است مقامات انتخاباتی ونزوئلا روز دوشنبه اعلام کردند 67.6 درصد از پنج میلیون و 200 هزار رای در انتخابات پارلمانی کشور متعلق به نامزدهای حامی مادوروست.

این در حالی است که دولت ترامپ سعی نموده بود تا با غیرقانونی خواندن انتخابات ونزوئلا مردم این کشور را از حضور در پای صندوق رای منصرف کند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1198

به "خنثی سازی طرح ترور مادورو در روز انتخابات ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنثی سازی طرح ترور مادورو در روز انتخابات ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید