دولت و مجلس فوراً زیان های مالی ناشی از کرونا را ارزیابی نمایند

به گزارش مجله فیروزی، عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مهمترین اولویت دولت و مجلس باید ابتدا حل مسائل مالی ناشی از بیماری کرونا باشد.

دولت و مجلس فوراً زیان های مالی ناشی از کرونا را ارزیابی نمایند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمدکاظم انبارلویی در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، اظهار کرد: مهمترین اولویت دولت و مجلس در سال 99 باید ابتدا حل مسائل مالی و اجتماعی ناشی از بیماری کرونا باشد؛ چون این بیماری آسیب های بسیاری را به اقتصاد کشور وارد نموده است.

وی اضافه کرد: بدون ارزیابی آسیب های ناشی از کرونا توسط دولت و مجلس، مطالبات مالی مردم بر زمین خواهد ماند؛ لذا احتیاج است دولت و مجلس با هم فکری بر این مشکل غلبه نمایند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اعلام نمود: البته با فرا رسیدن فصل گرما و با گرمای تدریجی هوا، ویروس کرونا از بین خواهد رفت، اما آسیب هایی که این ویروس به ویژه در ماه فروردین و اردیبهشت به اقتصاد ایران تحمیل خواهد نمود، قابل توجه است.

انبارلویی یکی دیگر از اولویت های مجلس یازدهم و دولت دوازدهم را توجه به اقتصاد مقاومتی عنوان نمود و گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور، عملیاتی کردن تمامی خطوط راهبردی اقتصاد مقاومتی است.

وی یادآور شد: دولت و مجلس در امسال باید هم گام و همراه با یکدیگر باشند و نباید در ضدیت با هم کار نمایند؛ چون کشور در شرایط حساسی قرار گرفته است.

4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 784

به "دولت و مجلس فوراً زیان های مالی ناشی از کرونا را ارزیابی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت و مجلس فوراً زیان های مالی ناشی از کرونا را ارزیابی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید