رئیس سابق سیا: در روند استیضاح سناتورهای جمهوریخواه از ترامپ هراس دارند

به گزارش مجله فیروزی، رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا سیا بر این باور است که سناتورهای جمهوریخواه از دونالد ترامپ هراس و ترس دارند.

رئیس سابق سیا: در روند استیضاح سناتورهای جمهوریخواه از ترامپ هراس دارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جان برنان رئیس سابق سازمان سیا در اظهاراتی گفت: در حالی که تحقیقات درباره استیضاح رئیس جمهور آمریکا تشدید می شود، سناتورهای جمهوریخواه از دونالد ترامپ بیشتر ترس و هراس خواهند داشت.

وی ضمن اشاره به عدم تمایل ران جانسون سناتور جمهوریخواه ایالت ویسکانسین برای پاسخ دادن به سئوالاتی درباره اتهامات ترامپ، گفت: عدم تمایل این سناتور جمهوریخواه برای صحبت کردن درباره رئیس جمهور آمریکا این است که ترامپ از اینکه انتقادی درباره اش مطرح نشود، احساس خوبی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: بی شک سناتور جانسون و سایر سناتورهای جمهوریخواه از ترامپ هراس و واهمه دارند زیرا اگر آنها چیزی علیه او بگویند، ترامپ نیز از آنها انتقام خواهد گرفت.

برنان گفت: رئیس جمهور به یک قلدر تبدیل شده است و این کاملا مشخص است که جمهوریخواهان سنا از وی ترس و هراس دارند. من طی سال های متمادی مسائل مختلفی با دموکراتها داشته ام ولی هرگز چیزی مثل جمهوریخواهانی که الان در مجلس سنا هستند، ندیده ام. آنها به خاطر اقداماتی که ترامپ انجام داده است، سکوت کرده اند. تا زمانی که مقام های ارشد حزب جمهوریخواه در برابر ترامپ عقب نشینی کنند، تصور می کنم این یک مبارزه سخت و طولانی خواهد بود.

گفتگوی تلفنی 25 جولای ترامپ با رئیس جمهور اوکراین به جنجال بزرگ سیاسی در آمریکا تبدیل شده است. وال استریت ژورنال و سایر رسانه های خبری آمریکا گزارش داده اند که ترامپ بارها از رئیس جمهور اوکراین خواسته است تا درباره اتهاماتی که علیه بایدن و پسرش وجود دارد، تحقیق کند.

یک افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم کرده است که کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش کرده است.

دموکراتهای مجلس کنندگان آمریکا تحقیقات مقدماتی برای استیضاح ترامپ را آغاز کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 322

به "رئیس سابق سیا: در روند استیضاح سناتورهای جمهوریخواه از ترامپ هراس دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق سیا: در روند استیضاح سناتورهای جمهوریخواه از ترامپ هراس دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید