رضایت بازیکن خبرساز برای بازگشت به تراکتور، دعوا بالا گرفت

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، رضا شکاری در سرانجام فصل گذشته فوتبال ایران، قراردادش را با تیم تراکتور تبریز به صورت یک طرفه فسخ کرد و با این اقدامش حسابی خبرساز و جنجالی شد. شکاری مدعی بود مسئولان باشگاه تراکتور قراردادش را دست کاری نموده اند و به همین دلیل به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت برد.

رضایت بازیکن خبرساز برای بازگشت به تراکتور، دعوا بالا گرفت

این شکایت در کمیته مشخص شرایط فدراسیون بی نتیجه ماند و مسئولان این کمیته، آنالیز ادعای شکاری را در حیطه صلاحیت و وظایف خود ندانستند. به این ترتیب، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع و اقداماتی برای به ثمر رساندن آن صورت گرفت.

شکاری در واقع همان مسیری را رفت که رشید مظاهری رفته بود. مظاهری هم در سرانجام فصل گذشته قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و به استقلال تهران پیوست. شکایت تراکتور از فسخ قرارداد مظاهری راه به جایی نبرد و این دروازه بان در نهایت پیروز پرونده شد.

ماجرا برای شکاری که امیدوار بود سرنوشت مشابهی با مظاهری داشته باشد، کمی پیچیده تر شد و حتی کار آنالیز ادعای این بازیکن مبنی بر دست بردن در قراردادش، به کارشناسان خط کشید؛ هرچند که آنالیز های کارشناسی هم نتوانست گره ای از مشکل شکاری و تراکتور باز کند.

آخرین راه حل کمیته انضباطی برای جمع کردن این پرونده در هفته های منتهی به سرانجام سال 1399، پیشنهاد تفاهم و توافق به طرفین بوده است. پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد بعد از چانه زنی و رایزنی های متعدد، رضا شکاری راضی می گردد تا سرانجام فصل در تراکتور بماند و سپس از این تیم جدا گردد. در واقع شکاری در ازای حضور چند ماهه در تراکتور، قید سه فصل دیگر از قراردادش با این تیم را می زد.

این پیشنهاد ابتدا مورد موافقت مسئولان تراکتور نهاده شد اما در نهایت با آن مخالفت شد و دعوای طرفین هم بر سر این مسئله بالا گرفت.

آخرین خبرها حاکی از این است که شکاری بدون توجه به رای نهایی پرونده، به زودی قرارداد خود را با باشگاه گل گهر سیرجان امضا می نماید و تا سرانجام فصل در این تیم توپ خواهد زد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1383

به "رضایت بازیکن خبرساز برای بازگشت به تراکتور، دعوا بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت بازیکن خبرساز برای بازگشت به تراکتور، دعوا بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید