رومنیگه: باید دیوانه باشیم که اجازه بدهیم فلیک از بایرن مونیخ برود!، ترک بایرن برای تیم ملی آلمان خنده دار است

به گزارش مجله فیروزی، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به شایعاتی که درباره جدایی سرمربی این تیم برای جانشینی یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان شکل گرفته است، پاسخ داد.

رومنیگه: باید دیوانه باشیم که اجازه بدهیم فلیک از بایرن مونیخ برود!، ترک بایرن برای تیم ملی آلمان خنده دار است

به گزارش خبرنگاران، کارل هاینتس رومنیگه، مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ آب پاکی را روی دست همه آنهایی ریخت که در این چند وقت اخیر برای دیدن هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی فوتبال آلمان ابراز امیداوری نموده بودند.

پس از آنکه یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان اظهار داشت در انتها یورو 2020 به کار خود در این تیم انتها می دهد از گزینه هایی مانند یورگن کلوپ و هانسی فلیک به عنوان جانشینان احتمالی وی در این تیم نام برده شد. کلوپ خیلی زود این موضوع را رد کرد و شب گذشته (دوشنبه) هم رومنیگه جدایی هانسی فلیک را غیرممکن دانست.

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره آینده فلیک که تا سال 2023 با باواریایی ها قرارداد دارد و فصل گذشته هم برای این باشگاه شش جام کسب کرد، گفت: ما باید دیوانه باشیم که اجازه دهیم سرمربی مان زودتر از قراردادش از ما جدا گردد و برود.

رومنیگه سپس سپس فاش کرد که برخلاف شایعات، اتحادیه فوتبال آلمان نیز برنامه ای برای استخدام مربیانی مانند کلوپ و فلیک ندارد و به همین دلیل او برای تماس با فریتس کلر، رئیس این اتحادیه برای اطلاع از صحت و سقم شایعات منتشر شده برنامه ای ندارد.

وی اضافه کرد: به نظر من تصمیم اتحادیه فوتبال آلمان برای عدم تماس با هیچ یک از مربیانی که تا بعد از سال 2021 قرارداد دارند، کاملاً جدی و قاطع است.

رومنیگه در انتها تأکید کرد که در قرارداد فلیک هیچ بند و تبصره ای وجود ندارد که به او اجازه دهد قراردادش را با باواریایی ها فسخ کند.

او مطرح کرد: همواره گفته ام که سرمربی یک تیم مهمترین کارمند یک باشگاه است و ما هم یک قرارداد داریم که در آن همه چیز معین است. پس از این بابت مطلقاً هیچ مسئله ای وجود ندارد و ما هم قرار نیست که با اتحادیه فوتبال آلمان به دنبال حل و فصل مسائل یا راهکار باشیم. ضمناً این را هم بی تعارف می گویم؛ اگر من سرمربی بایرن مونیخ بودم و می گفتند که می خواهم این تیم را رها کنم تا سرمربی تیم ملی شوم، فقط خنده ام می گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1354

به "رومنیگه: باید دیوانه باشیم که اجازه بدهیم فلیک از بایرن مونیخ برود!، ترک بایرن برای تیم ملی آلمان خنده دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومنیگه: باید دیوانه باشیم که اجازه بدهیم فلیک از بایرن مونیخ برود!، ترک بایرن برای تیم ملی آلمان خنده دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید