ساخت بیمارستانی جدید در چین برای بیماران کرونایی

به گزارش مجله فیروزی، با شیوع موج دوم ویروس کرونا در چین، این کشور در یکی از شهرهای مرزی اش با روسیه، یک بیمارستان جدید برای پذیرش بیماران کرونایی احداث کرد.

ساخت بیمارستانی جدید در چین برای بیماران کرونایی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، این بیمارستان در شمال شرقی چین در شهری به نام سوی فنخه و با ظرفیت 570 تخت احداث شده است این شهر از هفته گذشته به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا قرنطینه شده است.

عملیات ساخت این بیمارستان موقت 13 طبقه که پیش از آن یک ساختمان خالی بود از 6 آوریل شروع شده بود و اکنون آماده پذیرش بیماران است شهر سوی فنخه دارای 27 کیلومتر مرز مشترک با روسیه است.

سوی فنخه دارای جمعیتی حدود 700 هزار نفر است در روزهای گذشته آزمایش کرونا 243 تن در این شهر از میان یک هزار فرد مشکوکی که مورد آزمایش قرار گرفته اند مثبت اعلام شده است.

به گزارش ایرنا ، با توجه به اینکه تعداد موارد جدید در چین تقریباًٌ به صفر رسیده است این کشور اکنون نگران موارد وارداتی است و کوشش های خود را برای غربالگری ورودی جدید از خارج از کشور افزایش داده است برای مثال از مجموع 46 مورد جدید شناسایی شده در روز گذشته 36 نفر آنها وارداتی و از کشورهای دیگر به چین سفر نموده اند.

به گفته رسانه های دولتی چین، روسیه به بزرگترین مبدأ واردات ویروس کرونا به چین تبدیل شده است بیشتر بیماران وارداتی، شهروندان چینی هستند که در کشور همسایه تجارت می نمایند مقامات بهداشتی چین اعلام نموده اند 90 درصد موارد وارداتی ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر از روسیه وارد چین شده اند.

پیش از این چین راستا ریلی خود با روسیه را با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا قطع نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 789

به "ساخت بیمارستانی جدید در چین برای بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بیمارستانی جدید در چین برای بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید