سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین منصوب شد

به گزارش مجله فیروزی، در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، سرپرست اداره متبوع در شهرستان اسفراین منصوب شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه 99 عبدالله سهرابی به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین معارفه شد.

این مراسم که با حضور مدیر حراست و مسئول امور شهرستان های اداره کل خراسان شمالی برگزار گردید، محمد محمدی تودیع و عبدالله سهرابی مسئولیت سرپرستی اداره متبوع در شهرستان اسفراین را بر عهده گرفت.

سهرابی دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ ایران باستان، پیش ازاین ریاست گروه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی را عهده دار بود و عضویت در شورای پژوهشی، کارشناس بازاریابی و تبلیغات، کارشناس مناطق نمونه و روستاهای هدف، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل استان و... را در رزومه کاری خود دارد.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرارگرفته و از شمال به شهرستان بجنورد، از شمال شرقی به شهرستان شیروان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 821

به "سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید