شناسایی 11 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین

به گزارش مجله فیروزی، مقام های بهداشتی جمهوری خلق چین روز شنبه از شناسایی 11 مورد ابتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در چین خبر دادند.

شناسایی 11 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کمیسیون ملی بهداشت چین گفت تمام 6 مورد داخلی، در پکن پایتخت چین شاسایی شده اند که زنگ خطری برای احتمال شیوع مجدد کرونا در این شهر عظیم است.

مقامات بهداشتی چین همچنین گفتند 7 مورد ناقل خاموش در روز گذشته در چین شناسایی نموده اند.

روزهای پنجشنبه و آدینه نیز 3 مبتلا به کرونا در پکن شناسایی شده بودند، گزارش کمیسیون بهداشت ملی چین حاکی است اگرچه دو نفری که روز آدینه به کرونا مبتلا شده بودند از دو منطقه مختلف شهر پکن هستند اما هر دو در یک مرکز تولید محصولات غذایی در پایتخت کار می نمایند و همکار یکدیگر هستند.

گزارش ها حاکی است دو مرکز محصولات غذایی دریایی و گوشتی به نام های شین فادی و جینگ شان در شهر پکن دیروز برای ضد عفونی کامل و نمونه برداری تعطیل شدند.

به دنبال ثبت 6 مورد جدید در پکن، دولت محلی این شهر برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا کارهای مختلفی انجام داده است که از جمله انها تعطیلی و قرنطینه بازار مد نظر، تعطیلی تمام بازارچه های محلی، رستوران ها و مراکز فروش گوشت و ماهی تازه در پکن و فراخون 10 هزار کارگر این بازار برای تست کرونا است.

همچنین تمام کسانی که در یک ماه گذشته به این بازار مراجعه نموده اند برای انجام تست کرونا فرا خوانده شده اند و تمام ماهی های وارداتی در پکن برای آزمایش از بازار جمع آوری شده اند.

گزارش ها حاکی است تمام بازارچه های محلی شهر پکن تعطیل شده و برای بازگشت مجدد کارگران و فروشندگان به محل کار تمام آنها باید تست کرونا بدهند تردد اتوبوس های بین شهری از پکن به خارج از شهر تا اطلاع بعدی متوقف و خروجی عظیمراه پکن به جنوب برای خروج از پکن نیز به طور موقت بسته شد.

فعالیت امکان توریستی، پارک های توریستی و چند روستای توریستی ممنوع و چند محله پکن هم به مدت 30 روز قرنطینه شدند و هرگونه ورود و خروج از انها ممنوع شد.

شهر پکن تدابیر بسیار سرسختانه ای را برای پیشگیری از شیوع کرونا در ماه های گذشته اتخاذ نموده بود و همین باعث شد تا بیماری در سطح پایتخت کنترل گردد اما ثبت 9 مورد در سه روز گذشته باعث ایجاد نگرانی های مجدد در این شهر شده است.

شمار کل مبتلایان به کرونا در چین تا کنون به 83 هزار و 75 تن، شمار متوفیان چهار هزار و 634 تن و بهبود یافتگان هم به 78 هزار و 367 تن رسیده است.

در شهر پکن تا کنون 597 نفر به کرونا مبتلا شده اند که 174 نفر آنها مسافران ورودی هستند، در پایتخت چین تا کنون 9 نفر براثر بیماری جانشان را از دست داده اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 882

به "شناسایی 11 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 11 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید