صدور 6 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان

به گزارش مجله فیروزی، یازدهمین جلسه کمیته فنی آنالیز طرح های سرمایه گذاری و متقاضی صدور موافقت اصولی استان گیلان در معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان برگزار گردید.

صدور 6 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، رضا حسن پور معاون سرمایه گذاری این اداره کل سه شنبه 27 اسفند ماه 98 با اعلام این خبر گفت: در این جلسه 10 طرح متقاضی سرمایه گذاری و ایجاد تاسیسات گردشگری مورد آنالیز دقیق کارشناسی نهاده شد که با اجرای شش طرح گردشگری و سرمایه گذاری در سطح استان موافقت شد.

حسن پور اضافه کرد: این طرح ها شامل دو هتل، دو واحد مجتمع اقامتی-پذیرایی، یک واحد سفره خانه سنتی و یک واحد اقامتگاه بوم گردی است.

او ادامه داد: توسعه زیرساخت های گردشگری از اولویت های اداره کل گیلان است که در این راستا، از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 100 موافقت اصولی با برآورد حجم سرمایه گذاری 650میلیارد ریال به منظور احداث و اجرای پروژه های گردشگری همچون واحدهای بوم گردی، هتل، هتل آپارتمان، مجتمع های گردشگری، سفره خانه های سنتی، مهمان پذیرها و مراکز تفریحی و گردشگری صادر شده است که این پروژه ها در حال انجام هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 714

به "صدور 6 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 6 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید