طرح های گردشگری در اولویت دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند

به گزارش مجله فیروزی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اعلام حمایت از پشتیبانان مشاغل خانگی و کارگاهی گفت که کارآفرینان دارای ایده های اجرایی در حوزه گردشگری تسهیلات قرض الحسنه می گیرند.

طرح های گردشگری در اولویت دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند

اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، گفت که به منظور توسعه و تقویت مشاغل خانگی و کارگاهی، حمایت از پشتیبانان این دسته از مشاغل را برای حضور در فضای منزل و راه اندازی کسب وکارهای خانگی در دستور کار قرار داده ایم .

وی رویکرد حمایت صندوق از افراد نیازمند را حمایت از خیریه های اشتغال زا بیان نمود و گفت که صندوق کارآفرینی امید دستورالعمل های لازم را تهیه و از همه خیریه ها دعوت نموده تا برای آشنایی با روش های حمایت صندوق و هماهنگی های لازم به دفاتر صندوق مراجعه و در صورت تمایل اعلام آمادگی نمایند .

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه به مزیت های گردشگری اشاره نمود و اضافه کرد که حوزه گردشگری از پتانسیل ها و قابلیت های بسیاری برخوردار است و در صورت حمایت و سرمایه گذاری خصوصاً در عرصه های طبیعت گردی، گردشگری تاریخی، توریسم درمانی و پزشکی، درآمدزایی و اشتغال زایی بسیاری در پی خواهد داشت .

وی با اشاره به رتبه پانزدهم ایران در مورد جاذبه های گردشگری بیان نمود که باوجود جاذبه های گردشگری فراوان به لحاظ زیرساخت گردشگری جایگاه مناسبی در دنیا نداریم که ضروری است اقدام شایسته برای حمایت از زیرساخت ها صورت گیرد .

نوراله زاده درعین حال آمادگی صندوق کارآفرینی امید را از کسب وکارهای خدماتی نظیر رستوران داری ، کافی شاپ و حمل ونقل کوچک خاطرنشان کرد .

به گفته وی صندوق کارآفرینی امید از طرح هایی که موردپذیرش بانک ها نیستند حمایت می نماید .

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1921

به "طرح های گردشگری در اولویت دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های گردشگری در اولویت دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید