فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان

به گزارش مجله فیروزی، دبیر جشنواره نخستین جشنواره عکس تاکستان گفت: نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان برگزار می شود.

فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان

به گزارش از ، امین رحمانی دبیر جشنواره نخستین جشنواره عکس تاکستان گفت: کانون فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان در راستای شناساندن ویژگی های تاریخی، فرهنگی و طبیعی شهرستان از طریق هنرمندان عرصه عکاسی، نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان را برگزار می کند.

امین رحمانی افزود: این جشنواره در دو بخش اصلی (چهره شهر و باغات انگور) و ویژه (آلبوم عکس های قدیمی) برگزار می شود و شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه ای در این جشنواره آزاد است.

دبیر جشنواره نخستین جشنواره عکس تاکستان گفت: در بخش اصلی باغات انگور (برداشت مکانیزه و سنتی انگور، استحصال کشمش و شیره و دیگر محصولات به دست امده از انگور) بافت معماری شهر (جدید و قدیم)، مناظر و چشم انداز های شهری و طبیعی، آیین ها، بازار ها، میادین، مساجد، کوچه ها و خیابان ها، مکان های زیارتی و توریستی، حضور مردم در شهر، و تمامی نشانه ها و نماد هایی که مربوط به تاکستان بوده و این شهر را معرفی می نمایند و در بخش ویژه (آلبوم عکس های قدیمی) عکس های قدیمی و یادگاری از خود، خانواده و شهر تاکستان در مکان و مناسبت های مختلف در سال های دور که در آلبوم های خانوادگی همه ما در حال فراموشی است.

به گفته او، هر شرکت نماینده می تواند در هر دو بخش شرکت و حداکثر پانزده قطعه عکس در بخش اصلی و پنج قطعه عکس در بخش ویژه به ایمیل جشنواره به نشانی [email protected] ارسال کند.

رحمانی افزود: جوایز بخش اصلی به ترتیب، نفر اول تندیس جشنواره، لوح افتخار و مبلغ دو میلیون تومان ، نفر دوم لوح افتخار و مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان ، نفر سوم لوح افتخار و مبلغ یک میلیون تومان و شایسته تقدیر لوح تقدیر و مبلغ پانصد هزار تومان است و در بخش ویژه هم به پنج نفر جوایز نفیسی اهدا می شود .

دبیر جشنواره نخستین جشنواره عکس تاکستان در ادمه گفت: شرکت نمایندگان تا 10 مهر ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند و داوری آثار در نیمه دوم مهرماه انجام می شود و اسامی راه یافته با نمایشگاه آبان ماه و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان نیز آذرماه خواهد بود.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1034

به "فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید