قدوس: پولی برای پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی ندارم، رای فیفا مرا خرد کرد

به گزارش مجله فیروزی، سامان قدوس، مهاجم تیم فوتبال آمیای فرانسه از ناتوانی خود برای پرداخت جریمه تعیین شده از سوی فیفا اطلاع داد.

قدوس: پولی برای پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی ندارم، رای فیفا مرا خرد کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه تلویزیونی SVT سوئد، محرومیت چهار ماهه سامان قدوس، مهاجم پیشین تیم اوسترشوندس سوئد از سوی فیفا روز 28 ماه دسامبر انتها می یابد. این بازیکن کنونی تیم آمیا فرانسه به خاطر عقد قرارداد داخلی سال گذشته با تیم اوئسکای اسپانیا با احکام سنگین انضباطی فیفا روبرو شد. قدوس علاوه بر محرومیت چهار ماهه باید چهار میلیون یورو جریمه پرداخت کند. هر چند در پرداخت این جریمه اوسترشوندس نیز باید مشارکت کند اما شرایط اقتصادی بحرانی این تیم قدوس را تنها می گذارد.

سامان قدوس در این رابطه گفت: برای من پرداخت این جریمه واقع بینانه نیست. همان طور که گفته بودم به وسیله وکلیم درخواست تجدیدنظر دادم و باید ببینیم چه حکمی صادر خواهد شد. به نظرم این حکم تحت هیچ شرایطی واقع بینانه است و نسبت به جریمه مشخص شده از سوی فیفا اعتراض کردم. فقط خیلی روشن بگویم اعتراضی به محرومیت چهار ماهه ام نداشتم اما جریمه را نپذیرفتم.

مهاجم تیم آمیای فرانسه در واکنش به این پرسش که چرا جریمه چهار میلیون یورویی واقع بینانه نیست گفت: زیرا چنین پولی هم ندارم! واقعا آنها چطور فکر کردند؟ چطور می توانم چهل میلیون کرون (چهار میلیون یورو) پرداخت کنم. دیگر نمی خواهم این مساله را بیشتر ارزیابی کنم زیرا به حکم فیفا اعتراض کردم.

سامان قدوس اضافه کرد: رای فیفا مرا خرد کرد و خیلی طول کشید تا برای من حل گردد. خیلی تاسف خوردم و حتی برای دشمن هم چنین آرزویی نمی کنم. واقعا به ورطه سقوط کشیده شدم. به بازیکنانی فکر کنید که از یک سال قبل مصدوم هستند و چقدر غمگین خواهند بود و باید سخت مبارزه نمایند. فهمیدم چگونه فکر می نمایند اما دیگر برای من دردناک نیست. من سلامت هستم و در شرایط بهتری قرار دارم. نمی توانم این شرایط با دوران مصدومیت طولانی مدت بازیکنی مقایسه کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 422

به "قدوس: پولی برای پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی ندارم، رای فیفا مرا خرد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس: پولی برای پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی ندارم، رای فیفا مرا خرد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید