ماهینی: برای تکرار عنوان قهرمانی مصمم هستیم

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، حسین ماهینی که پس از آسیب دیدگی سنگین در بازی دربی از میادین دور شده بود حالا آماده شده است تا بار دیگر برای پرسپولیس به میدان برود.

ماهینی: برای تکرار عنوان قهرمانی مصمم هستیم

ماهینی در گفتگویی با سایت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط خود و تیم برای شروع فصل جدید بازی ها گفت: خوشخبتانه تمرینات پیش فصل را در موعد مقرر شروع نموده ایم و منتظر معرفی سرمربی جدید هستیم. پرسپولیس بیش از هر چیز به همان عواملی احتیاج دارد که باعث موفقیت هایش در این سال ها شده است. از جمله این عوامل آرامش، اتحاد تیم و حمایت و اعتماد طرفداران بود.

وی ادامه داد: قطعاً دل ما برای برانکو تنگ می گردد ولی فوتبال حرفه ای همین است. او در جای دیگر به دنبال ادامه موفقیت های خود است و ما هم در پرسپولیس. ما چهار سال رویایی و خیلی خوب را داشتیم اما این برای گذشته است. طبیعی است که برای تکرار قهرمانی باید بیشتر از قبل کوشش کنیم و پشت یکدیگر باشیم. به کار و زحمت بیشتری احتیاج داریم و قطعاً آن را انجام خواهیم داد. در طول بازی ها، هر مسابقه ای که به سرانجام می رسید چه پیروزی رقم می خورد و چه شکست، در گذشته می ماند و با تمام تمرکز و انرژی سراغ بازی بعدی می رفتیم. فقط تجربه ها را منتقل می کردیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس توضیح داد: حالا هم یکسری عوامل بود که باعث موفقیت ما شد. از مهمترین آنها طرفداران و رفتار آنها بود. چهار سال قبل وقتی به مشکل خورده بودیم اگر آن حمایت، همراهی و اعتماد با وجود ناکامی ها نبود، اتفاقات بعدی رقم نمی خورد. پرسپولیس و طرفدارانش راه موفقیت را به همه نشان دادند و خود ما نباید از این موارد غافل بشویم. این درس ها را نباید از یاد ببریم. آن حمایت و اعتماد در کنار اتحاد و کوشش تیم درایت کادر فنی، پشتیبانی باشگاه، ثمره اش نتایج عالی و افتخارات فراوان بود. در این چند سال، پرسپولیس بزرگتر از همه چیز و همه کس بود و این کار تیمی ما بود که برنده و قهرمان شد.

بازیکن با تجربه پرسپولیس گفت: سرمربی جدید هر کس که باشد به این حمایت و اعتماد احتیاج دارد. شرایط سخت همواره وجود دارد ولی با در نظر دریافت این موارد و با یاری هم می توانیم از آنها بگذریم. ما بازیکنان که مصمم هستیم از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم و روی پشتیبانی همه جانبه طرفداران از بازی اول تا بازی آخر و از سوت شروع هر بازی تا سوت سرانجام آن بازی حساب نموده ایم.

حسین ماهینی درباره شرایط و مصدومیتش هم یادآور شد: دوران سختی بود ولی بالاخره گذشت. مثل همه بچه ها آماده می شوم بار دیگر در زمین مسابقه، تمام وجودم را بگذارم تا شادی طرفداران را ببینیم. سرمربی هم که معرفی گردد، تمرینات وارد فاز تازه ای خواهد شد و برای یک فصل خوب و پرهیجان آماده می شویم. می خواهیم مثل این چند سال اخیر از بازی با پیراهن پرسپولیس و فوتبال در کنار طرفدارانمان لذت ببریم. مثل هر قهرمان دیگری، روزهای سخت و روزهای امتحان هم داریم ولی کوشش و صبر که باشد، حق مان را می گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 116

به "ماهینی: برای تکرار عنوان قهرمانی مصمم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی: برای تکرار عنوان قهرمانی مصمم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید