مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی نمره قبولی گرفته اند

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: شهرداری یک سیستم بزرگ است که مدیران آن در تمامی حوزه ها نمره قبولی گرفته اند و این نه ادعای شخص من، بلکه بر اساس آمار و ارقام و شاخص های تعریف شده است.

مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی نمره قبولی گرفته اند

ایرج شهین باهر در جلسه پایان سال مدیران شهرداری تبریز، اظهار کرد: ما در تمامی حوزه ها و به خصوص در بحث توسعه شهری، افزایش میزان شاخص داشته ایم و حتی در برخی بخش ها هم کم کار کرده ایم اما همیشه اقدامات ما مثبت و رو به جلو بوده و در این راه کسی را تخریب نکرده ایم.

وی مطرح نمود: در سال های گذشته، بخش اعظمی از درآمدهای شهرداری تبریز از تغییر کاربری فضای سبز بوده است که ما در دوره فعلی با وجود رکود اقتصادی، از این کار صرف نظر کرده ایم.

وی اضافه نمود: در چنین وضع اقتصادی و شرایط کرونایی، ما تحقق بودجه 100 درصدی داشته ایم. این در حالی است که شاید برخی ها اعتقاد داشتند که شهرداری تبریز نمی تواند بودجه خود را تحقق بخشد.

شهین باهر اظهار کرد: امروز شهرداری مجموعه ای است که بدهی ندارد و حقوق های کارکنان خود را به موقع پرداخت می کند و همزمان توانسته پروژه های فعال را ادامه دهد.

وی ادامه داد: ثبات مدیریتی که در دوره فعلی مدیریت شهری تبریز وجود دارد، در هیچ دوره ای نبوده است. ما کمترین تغییر را در سطح مدیران و معاونان داشته ایم و این باعث شده تا شهرداری تبریز با آرامش به فعالیت خود ادامه دهد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری تبریز، عملکرد شهرداری هر سال بهتر از سال قبل تر بوده و در تحقق اهداف از پیش تعریف شده پیشرفت های زیادی حاصل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1365

به "مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی نمره قبولی گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی نمره قبولی گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید