مقاله: کوه Monteverde و جنگل های Cloud کاستاریکا

به گزارش مجله فیروزی، جنگل ابر واقعاً شب ها زنده می شود! تورهای شبانه از جنگل ابر چشم انداز جدیدی از این اکوسیستم منحصر به فرد را به نمایش می گذارد. یک راهنمای طبیعت گردی شما را به جنگل هدایت می کند و به انواع حیوانات وحشی مانند آرمادیلو، رتیل و غیره آشنا می کند. از نزدیک به صداهای جنگل گوش دهید! ممکن است صدای های مختلفی در میان درختان را بشنوید.

مقاله: کوه Monteverde و جنگل های Cloud کاستاریکا

جنگل های ابر کاستاریکا - جایی که مه ها به بالای قله ها می چسبد - یک مکان ختک را در میان مناطق گرمتر و گرمسیری کشور ارائه می دهد. این جنگل های مرتفع شامل 420 نوع مختلف گل ارکیده، سرخس و مجموعه ای گسترده از خزه ها است. تغییرات اندک در ارتفاعات، این مناطق را به کانون گرم تنوع حیات وحش تبدیل کرده است. پرندگان در اینجا به ویژه ارزشمند هستند. علاقه مندان به طبیعت برای دیدن پرنده کمیاب Resplendent Quetzal که در میان درختان پنهان شده است، به اینجا میآیند. Quetzal را فقط می توان در جنگل های ابر آمریکای مرکزی یافت. Quetzal که یک بار توسط آزتک ها به عنوان خدا شناخته می شد، به دلیل پرهای خیره کننده، رنگارنگ و خجالتی بودن شهرت دارد. مسافران بسیار خوش شانس باید باشند که در طول اقامت خود در Monteverde، بتوانند Quetzal. را مشاهده کنند

جنگل ابر Santa Elena همسایه جنگل ابری Monteverde است و در ماه های اوج سفر کمتر شلوغ می شود. اینجا 756 هکتار است و (310 هکتاری) با Monteverde قسمت عمده ای از گیاهان و جانورانش مشابه است. اگرچه، پرنده Quetzal پر زرق و برق همیشه در Santa Elena یافت نمی شود، هشت مایل مسیر پیاده روی وجود دارد که از آنها می توان تنوع زیستی منطقه را کشف کرد.

منبع مقاله: کوه Monteverde و جنگل های Cloud کاستاریکا

انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1694

به "مقاله: کوه Monteverde و جنگل های Cloud کاستاریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کوه Monteverde و جنگل های Cloud کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید