مناسب سازی بازارهای جدید میوه و تره بار برای سالمندان

به گزارش مجله فیروزی، مناسب سازی و ایجاد فضای امن و مطلوب در میادین و بازارهای میوه و تره بار مناطق یک، 2 و 3 برای سالمندان در دستور کار سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نهاده شد.

مناسب سازی بازارهای جدید میوه و تره بار برای سالمندان

سید سعیدراد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با بیان این خبر به خبرنگار خبرنگاران محله گفت: اهمیت ایجاد فضای امن در میادین میوه وتره بار برای دسترسی آسان شهروندان به ویژه سالمندان به مراکز خرید میوه و تره بار موجب شد تا با استانداردسازی و تجهیز میادین و بازارها به مبلمان مناسب، شرایط حضور سالمندان را در این مراکز افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری، میدان و بازار تره بار صادقیه در منطقه 2 برای سالمندان مناسب سازی شده و 2 مرکز لواسان و لاله در شهرک لاله نیز تا انتها سال مناسب سازی می گردد. همچنین مناسب سازی میادین میوه و تره بار منطقه 3 توسط کارشناسان مرکز در حال آنالیز و شناسایی است و به زودی تمهیدات لازم برای میادین موجود در منطقه 3 نیز انجام خواهد شد. او اضافه کرد: نصب آسانسور و بالابر، پله برقی، وجود ویلچر، ساخت رمپ، مستقر بودن همیار مشتری، نصب دستشویی فرنگی و مبلمان میادین از کارهای صورت گرفته برای رفاه سالمندان در میادین میوه و تره بار است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 316

به "مناسب سازی بازارهای جدید میوه و تره بار برای سالمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی بازارهای جدید میوه و تره بار برای سالمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید