مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا 5 دی ماه تمدید شد

به گزارش مجله فیروزی، تهران(پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت پرداخت نقدی متقاضیان مسکن ملی تا ساعت 24 جمعه (پنجم دی ماه) خبر داد.

مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا 5 دی ماه تمدید شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده اضافه نمود: آخرین مهلت نام نویسی مسکن ملی تا 30 شهریور بود که تا ساعت 24 روز 30 آذرماه برای تکمیل مدارک و آورده نقدی مهلت داده شد.

وی اضافه نمود: برای آخرین بار تا ساعت 24 جمعه 5 دی دوباره فرصتی را برای کسانی که مدارک خود را تکمیل کرده اند اما در تأمین آورده نقدی خود دچار مشکل بودند، معین کردیم.

محمودزاده ادامه داد: کسانی که پول واریز کردند و پیامک برای آنها نیامد مسئله ای نیست و می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و ورود کد رهگیری شان از آخرین شرایط پرونده خود مطلع شوند.

وی اضافه نمود: پس از معین تکلیف متقاضیان مرحله نخست، نام نویسی جدیدی را برای مسکن ملی خواهیم داشت.

پیشتر وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره قیمت واحدهای تولیدی در طرح اقدام ملی، همان برآورد اولیه است، گفت: وزارت راه و شهرسازی تا به امروز قیمت نهایی را درباره مسکن های این طرح اعلام نکرده است.

وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت ساخت آپارتمان در طرح اقدام ملی مسکن را از 2 تا 2.5 میلیون تومان در هر متر مربع اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1225

به "مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا 5 دی ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا 5 دی ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید