نرخ انواع گوشت قرمز داخلی و وارداتی در بازار

به گزارش مجله فیروزی، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گزارش جدید خود، قیمت انواع گوشت تازه داخلی، گوشت تازه وارداتی و گوشت منجمد وارداتی را گفت.

نرخ انواع گوشت قرمز داخلی و وارداتی در بازار

به گزارش خبرنگاران، طبق جدیدترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین، قیمت گوشت نسبت به ماه گذشته افزایش نسبی داشته است. در این هفته، مصرف نمایندگان برای خرید هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی تازه داخلی باید 97 هزار و 800 تومان پرداخت نمایند. همچنین هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی تازه وارداتی نیز 93 هزار و 700 تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشت گوسفندی پرطرفدار

شهروندانی که مصرف نماینده گوشت گوسفندی هستند باید هر کیلوگرم گوشت راسته با استخوان داخلی تازه

را به قیمت 95 هزار و 700 تومان از محل تهیه نمایند. همچنین آنها برای خرید هر کیلوگرم سردست و هرکیلوگرم ماهیچه گوسفندی به ترتیب باید 95 هزار 800 تومان و 118 هزار تومان بپردازند. سرسینه گوسفندی نیز به قیمت هر کیلوگرم 155 هزار تومان به فروش می رسد. هر کیلوگرم گوشت گوسفندی خورشتی نیز به قیمت 128 هزار تومان عرضه می گردد.

گرانی گوشت گوساله

خریداران گوشت گوساله نیز باید برای تهیه هر کیلوگرم راسته پاک شده گوساله 101 هزار تومان، هر کیلوگرم سردست پاک شده 97 هزار تومان و هر کیلوگرم ماهیچه و ران حدود 99 هزار و 200 تومان پرداخت نمایند. همچنین هر کیلوگرم سرسینه نیز به قیمت 132 هزار تومان و هر کیلوگرم گردن به قیمت 93 هزار و 800 تومان عرضه شده است. گوشت خورشتی نیز به قیمت هر کیلوگرم 96 هزار و 300 تومان در اختیار مشتریان قرار گرفته است. چرخکرده مخلوط نیز به قیمت 72 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.

مظنه منجدهای برزیلی

سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان متولی توزیع مواد پروتئینی در گزارش نرخ های جدید، قیمت انواع گوشت منجمد وارداتی را نیز منتشر کرد. طبق این گزارش، قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی منجمد وارداتی 82 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم ران گوساله منجمد برزیلی 79 هزار تومان است. همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت گردن با استخوان گوسفندی 74 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت قلوه گاه گوسفند 60 هزار تومان اعلام شده است. در این نرخنامه، قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی کف دست 78 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت سردست گوساله 76 هزار تومان ثبت شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1086

به "نرخ انواع گوشت قرمز داخلی و وارداتی در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ انواع گوشت قرمز داخلی و وارداتی در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید