نشریه ایتالیایی فاش کرد: ناپولی ژانویه دنبال سردار آزمون بود

به گزارش مجله فیروزی، نشریه کوریه ره دلو اسپورت اطلاع داد که باشگاه ناپولی در جابجایی زمستانی دنبال جذب سردار آزمون مهاجم ایران بوده، اما این انتقال به یک دلیل منتفی شده است.

نشریه ایتالیایی فاش کرد: ناپولی ژانویه دنبال سردار آزمون بود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نشریه کوریه ره دلو اسپورت ایتالیا در خبری به بحث کوشش باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی پرداخت و مدعی شد که این کوشش به وسیله دیپلماسی همچنان در جریان است.

این نشریه ایتالیایی البته فاش کرد که ناپولی در جابجایی زمستانی در ماه ژانویه خواستار به خدمت دریافت آزمون بوده است: ناپولی سردار آزمون بازیکن 25 ساله زنیت روسیه را فراموش ننموده است؛ کسی که توجه دی لورنتیس مالک ناپولی را جلب نموده بود. ناپولی قصد داشت آزمون را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد، اما سهمیه بازیکنان غیر اروپایی تیم بسته شده بود. برای جذب این مهاجم ناپولی احتیاج دارد که جابجاییی را انجام بدهد. تمدید قرارداد مرتنز می تواند میلیک را به سمت خداحافظی سوق بدهد و یک جا خالی خواهد شد.

کوریه ره دلو اسپورت تاکید نموده است که اگر لیست بازیکنان غیر اروپایی ناپولی جا داشت، تمام شرایط برای جذب سردار آزمون فراهم بود. این نشریه همچنین تاکید نمود که برای جذب آزمون دیپلماسی در کار است چرا که پای افراد زیادی در جابجایی در میان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 841

به "نشریه ایتالیایی فاش کرد: ناپولی ژانویه دنبال سردار آزمون بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشریه ایتالیایی فاش کرد: ناپولی ژانویه دنبال سردار آزمون بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید