نمایندگان مجلس فرانسه به کرونا مبتلا شدند

به گزارش مجله فیروزی، ایرنا نوشت: میزان ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه همچنان در حال افزایش بوده و دامنه آن به بخش های سیاسی از جمله مجلس این کشور نیز کشیده شده به گونه ای که با ابتلای سه عضو دیگر مجلس فرانسه، شمار نمایندگان مبتلا به 6 نفر رسیده است.

نمایندگان مجلس فرانسه به کرونا مبتلا شدند

به گزارش شبکه خبر فرانسه به نقل از آژانس بهداشت منطقه ای (ARS) ایل دو فرانس ، تا به امروز 6 مورد ابتلا به کرونا در مجلس ملی این کشور تائید شده است. آنها شامل چهار نماینده و دو نفر از عوامل کاخ بوربون (محل جلسه های مجمع ملی فرانسه) هستند. پیشتر، ابتلای سه نماینده و یک کارمند مجلس فرانسه به ویروس کرونا تائید شده بود.

این آژانس تاکید نمود، تحقیقات بهداشتی در حال اجرا بوده و اقدام های مدیریتی توسط خدمات مجلس اجرا شده تا شیوع ویروس را محدود کند.

بنا به اعلام آژانس بهداشت منطقه ای، این 6 نماینده در قرنطینه به سر می برند و برای روشن شدن زنجیره های آلودگی و شناسایی موارد، تماس مختلف با آنها تماس گرفته شده است.

وزارت بهداشت فرانسه اعلام نموده است تعداد موارد تائید شده از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به یک هزار و 126 نفر رسیده و تا به امروز 19 نفر جان خود را از دست داده اند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 692

به "نمایندگان مجلس فرانسه به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مجلس فرانسه به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید