نکونام: استقلال نیمه اول یک موقعیت داشت، وقت کشی نکردیم

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی تیم فولاد می گوید تیمش در مصاف با استقلال نمایش خوبی داشته است.

نکونام: استقلال نیمه اول یک موقعیت داشت، وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگاران، فولاد امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر توانست استقلال را در خانه متوقف کند.

جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از طرفدارانی که به تهران آمدند تشکر کنم. آن ها در جوی که طرفداران استقلال ساختند، تیمشان را تشویق کردند. از طرفداران استقلال برای این که من را تشویق کردند، تشکر می کنم. تیم ما بازی را بد آغاز کرد و استقلال توانست با فشار طرفداران بازی را در دست بگیرد. البته استقلال در نیمه اول تنها یک موقعیت گل داشت که به تیرک خورد. بازی به شکلی پیش رفت که ما می خواستیم اما متاسفانه مریدی مصدوم شد ولی با تعویضی که داشتیم، باز را در دست گرفتیم. متاسفانه من به غیر از مدافعانی که در بازی داشتم، یک مدافع دارم و باقی آن ها مصدوم هستند. از بازیکنانی که در این دو بازی از جان و دل بازی کردند، تشکر می کنم. تیم ما به شرایط ایده ال برمی شود و می توانیم روند خوبی داشته باشیم.

او اضافه کرد: در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم اما پس از گل، بازی را به دست گرفتیم اما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم. خوشحالم که نگذاشتیم استقلال موقعیت گل زنی داشته باشد و گل هم زدیم.

سرمربی فولاد گفت: در خصوص شوت زنی باید شرایط بازی را در نظر بگیریم. ما هافبک های شوتزنی داریم. درباره سرمربی استقلال هم صحبتی ندارم و امیدوارم پیروز باشند.

نکونام درباره وقفه های فولادی ها در طول بازی بیان نمود: کدام فوتبالیست در دقیقه 2 وقت تلف می نماید؟ در این دقیقه انگشت دروازه بان ما برگشت. ما 90 دقیقه وقت داشتیم برای چه باید در دقیقه 2 وقت تلف کنیم. برخوردها در بازی شدید بود و یک تعویض اجباری هم داشتیم. فوتبال همین است.

او درباره فشار ورزشگاه بر داوری گفت: من صحبتی راجع به داوری ندارم و درباره مسائل فنی صحبت می کنم.

سرمربی فولاد درباره دیدارهای سخت آینده این تیم و این که آیا می توانند روند رو به پیشرفتشان را پیدا نمایند، گفت: اوج دریافت یعنی چه؟ اوج دریافت به نتیجه نیست و باید عملکرد تیم تان را ببینید. باید ببینید که روند عملکرد بازیکنان به چه شکلی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 194

به "نکونام: استقلال نیمه اول یک موقعیت داشت، وقت کشی نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: استقلال نیمه اول یک موقعیت داشت، وقت کشی نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید