هم تیمی آزمون از تیم ملی روسیه کنار گذاشته شد

به گزارش مجله فیروزی، مهاجم تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ از تیم ملی فوتبال روسیه کنار گذاشته شد.

هم تیمی آزمون از تیم ملی روسیه کنار گذاشته شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، در پی انتشار فیلم غیراخلاقی آرتم جیوبا، مهاجم 32 ساله زنیت سن پترزبورگ در فضای مجازی، استانیسلاو چرچسوف برای اردوی پیش روی تیم ملی فوتبال روسیه از این مهاجم باتجربه دعوت به عمل نیاورد. به این ترتیب او بازی های روسیه با تیم های مولداوی، ترکیه و صربستان در ماه جاری میلادی را از دست خواهد داد.

چرچسوف، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در این باره گفت: ماجرای جیوبا از لحاظ ورزشی هیچ ارتباطی به تیم ملی روسیه ندارد، بنابراین احتیاج به ارزیابی و اظهارنظر با جزئیات در این باره نداریم. همواره تأکید نموده ایم که همه چه در زمین فوتبال و چه در خارج از زمین فوتبال باید با سطح و صندلی یک بازیکن در تیم ملی مطابقت داشته باشند.

وی اضافه نمود: در این زمینه تصمیم گرفتیم که در این اردوی تیم ملی از آرتم جیوبا دعوت به عمل نیاوریم تا هم از تیم و هم از بازیکنان مان در مقابل استرس و اتفاقات منفی محافظت کنیم. جیوبا حالا زمان کافی را خواهد داشت تا اوضاع را به حالت عادی خود بازگرداند. امیدوارم این موضوع در زمان حضور ما در اردو دیگر مطرح نشود.

جیوبا در جام دنیای 2018 سه گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و به روسیه برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها یاری کرد. بر اساس گزارش رسانه های روسی، گوشی همراه این مهاجم روسی چند هفته پیش توسط هکرها، هک شده و این فیلم توسط آنها در فضای مجازی پخش شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1126

به "هم تیمی آزمون از تیم ملی روسیه کنار گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم تیمی آزمون از تیم ملی روسیه کنار گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید