پرسپولیس نیمه اول را با برد به رختکن رفت، هدیه دروازه بان پیکان

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران ساعت 21 امشب در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در استادیوم شهدای شهرقدس شروع شد که نیمه نخست این بازی با برد یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.

پرسپولیس نیمه اول را با برد به رختکن رفت، هدیه دروازه بان پیکان

علی علیپور (22) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

دو تیم در حالی پس از چهارماه تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا بازی رسمی برگزار کردند که شیوع بیماری کرونا باعث عدم حضور تماشاگران در این بازی شده بود.

خودروسازان که برای باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند بازی را تهاجمی شروع کردند خیلی زود اسیر پاس های کوتاه و بلند سرخپوشان شدند تا بدترین خط دفاعی لیگ برتر چاره ای جز دفاع در مقابل صدرنشین فعلی این مسابقات نداشته باشند.

تاکتیک های یحیی گل محمدی که نشان می داد دنبال حملات پردامنه با تعداد بازیکن بالاست بالاخره در دقیقه 22 با سانتر دقیق سیامک نعمتی و ضربه سر علی علیپور نتیجه داد تا گل اول این بازی وارد دروازه وحید شیخ ویسی در پیکان گردد.

پس ازاین گل نیز بازیکنان هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند تا گل های دیگری را در 45 دقیقه ابتدایی به ثمر برسانند. اما کوشش آنها بخصوص پیکانی ها بی نتیجه ماند تا این بازی با تک گل علیپور در نیمه اول به اتمام برسد.

همچنین وحید امیری بازیکن پرسپولیس دردقیقه 31 این ملاقات دچار مصدومیت شد تا مهدی عبدی جای او را در این تیم بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 908

به "پرسپولیس نیمه اول را با برد به رختکن رفت، هدیه دروازه بان پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نیمه اول را با برد به رختکن رفت، هدیه دروازه بان پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید